Beantwoord

Proximus panne 9/01

  • 9 January 2018
  • 29 reacties
  • 1826 Bekeken

Nog steeds geen tv en WiFi !!!!
icon

Beste antwoord door ThomasP 9 January 2018, 12:35

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +3
kildrummy kan u mij via onderstaande link u klantgegevens bezorgen? Dan kijk ik dit graag voor u na. Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Beste mensen, maak je niet te blij. Sinds maandag avond hebben wij geen TV. Volgens de nieuwssites en kranten zijn "de problemen bij Proximus opgelost". Niet dus. Ik ben nu 48 bezig om iemand aan de lijn te krijgen die van vlees en bloed is én een antwoord kan geven op een gewone vraag: hoelang gaat dat hier nog duren en hoevaak moet ik de stekkers van modems en decoder nog uittrekken en induwen. De beloofde compensatie is mijn inziens puur commercieel. Ik wil geen voetbal of iets Gert Verhulst achtige troep op m'n TV, en films kunnen we sowieso al huren.
De communicatie tussen Proximus en klanten (sinds 1980) kan toch beter dan na het telefonisch keuzemenu de bezettoon gewoon te laten horen of verder geen oplossing voor te stellen.
Niet erg tevreden op dit moment!!
Alex_061
Ik hoef geen compensaties. Een klantvriendelijke korte termijn oplossing (dit is aanbod van wat gemist is) en langdurige aanpak van een veelvoud van ergerpunten (zoals een onvriendelijke afstandsbediening en zwarte flitsen doorheen het beeld of blokjes bij replay of afspelen van opnames) zou al erg veel zijn.
PS 1. Ik maakte de suggestie alle replay programmas over de panne-periode ter beschikking te stellen aan iedereen in de cloud. Er kwam wel geen antwoord op....
PS 2. ik wens niet aanwezig te zijn op Facebook of Twitter. Beperking tot die kanalen vind ik erg beperkend, en ook voor niet-internet klanten onbereikbaar. Kan de info en oplossing dan niet via het info-kanaal op de TV zelf (bvb kanaal 999)?
Dag allemaal.
Ik heb gelezen op de site van het laatste nieuws wat de compensatie zal zijn van proximus:
Voetbalkanalen
Movies en series pass
Studio 100 go pass
Het is misschien kwestie van een paar dagen om te kunnen genieten van deze compensatie... ik kijk er al naar uit... hoe rapper hoe liever...
Reputatie 7
Badge +1
Door de panne zal TV Replay en opnames voor verschillende kanalen tussen 8/01/2018 19u52 - 8/01/2018 21u12 niet werken. Onze excuses hiervoor.
In verband met de compensatie, zoals vermeld in de facebook communicatie, zal er hierover nog gecommuniceerd worden. Je zal hier hoe dan ook nog bericht van krijgen.

Hallo Thomas,
Wordt dit een persoonlijk bericht naar iedereen of algemeen. Wel rekening mee houden dat niet iedereen op Facebook of twitter zit. Hoop dat dit beter gecommuniceerd gaat worden als met de panne is gebeurd. Alvast bedankt met jou feedback.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +6
Door de panne zal TV Replay en opnames voor verschillende kanalen tussen 8/01/2018 19u52 - 8/01/2018 21u12 niet werken. Onze excuses hiervoor.
In verband met de compensatie, zoals vermeld in de facebook communicatie, zal er hierover nog gecommuniceerd worden. Je zal hier hoe dan ook nog bericht van krijgen.
Ik lees hier net in de krant metro een artikel dat proximus gedurende 2 weken een compensatie zal bieden... alle zenders openstellen zou tof zijn. Weet iemand vanaf wanneer en wat we precies mogen verwachten en ondertussen is proximus ook nog altijd op zoek naar een vervanger voor sundance die gestopt is...
Timm1983
Beste, hoe en wanneer kunnen we gebruik maken van uw tegemoetkoming voor de panne die we ondervonden hebben?
Mvg,
De compensatie voor TV ok , maar dat ik de hele dag geen internet had, dat verdient meer compensatie.
Reputatie 7
Badge +1
inderdaad stellen voor om 14 dagen gratis naar de betaalboeketten (voetbal inbegrepen) te kunnen kijken

PS:Ik hoor juist in het nieuws dat proximus zelf niet verplicht is van dit te doen

Weet ik dat ze dit niet verplicht zijn. Wanneer gaat dit in en worden de Klanten hiervan verwittigd door PX om wat en hoe dit gaat.
inderdaad stellen voor om 14 dagen gratis naar de betaalboeketten (voetbal inbegrepen) te kunnen kijken

PS:Ik hoor juist in het nieuws dat proximus zelf niet verplicht is van dit te doen
Reputatie 7
Badge +1
Hoorde net op EenHD nieuws dat PX van plan is een algehele compensatie te geven aan alle klanten. Klopt dit ?. Of heb ik dit verkeerd gehoord.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb gisterenavond ook last gehad van internet en TV, die niet werkten. Je voelt je dan plots op een eiland. 😵 Maar we hebben dat opgelost door aar een DVD te kijken en nadien was TV terug oké. Het opgenomen nieuws van VTM om 19u was wel blank. Ik heb wel het nieuws van 13 u kunnen zien. Al bij al, niet zoveel problemen ondervonden dus. 1,5 u geen tv kunnen kijken. Storing zou aan een stroompanne gelegen hebben. Dat kan ook al eens gebeuren zeker.
en de tegemoetkoming van proximus is weer halfslachtig,
wat doen jullie met mensen die al bepaalde boeketten binnen hun pakket hebben zitten?En met mensen die geen intresse hebben in die bepaalde boeketten die twee weken gratis worden aangeboden?
OK, de online test van de lijn kon ook niet opgelost worden, wel vervelend een volledige dag zonder internet maar gelukkig dat ik nog mobiel internet heb.
Reputatie 7
Badge +6
Ik zie dat er mogelijks nog wat hinder kan zijn bij de internetconnectie zelf. Onze teams zijn nog druk in de weer. Nog even geduld dus.
Nog steeds geen internet, alles geprobeerd, klantendienst niet bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +6
De meeste hinder is momenteel geweken. Mocht je thuis nog geen verbinding hebben raad ik aan nog even je bbox en/of decoder volledig te herstarten dmv de stroomschakelaar achteraan.
Ook de 080022800 is terug telefonisch bereikbaar.
Op deze Facebookpost vind je de laatste communicatie omtrent de panne.
Nogmaals onze excuses voor de hinder.
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt voor de communicatie van ThomasP
Dat kun je wel zeggen. Is de enigste die reageerd. Van de rest van de PX medewerkers en verdere communicatie is het opmerkelijk stil.
Bedankt voor de communicatie van ThomasP
Reputatie 7
Badge +6
Momenteel kan je nog steeds hinder ondervinden, ook voor internet. We zijn nog druk bezig de panne op te lossen. De meeste connecties zijn reeds terug online. Helaas nog niet allemaal.
Hier hebben we al TV, maar geen internet, klantendienst buiten werking. Proximus zou beter ons op de hoogte houden,
Reputatie 1
wees professioneel Proximus, als trouwe klant en ondernemer heb ik begrip voor de panne maar niet voor uw misplaatste houding tegenover uw trouw clienteel : geen fake news via de media maar een planning aub
Reputatie 5
Badge +2
Volgens het radio nieuws van 1 uur moet alles in orde zijn
Maar bij mij ook geen proximus website, geen app tv, en niet op de website van proximus tv,
dus alles behalve ok
Heb televisie maar geen streaming op tablet..kan ook niet inloggen op myproximus

Reageer