Vraag

proximus mailbox.. doffe ellende

  • 16 October 2021
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

lijkt erop dat gisteren proximus hun mailbox volledig heeft aangepast en sindsdien enkel ellende..

op laptop :oude mails van jaren geleden die opeens de kop opsteken.

de melding dat er xx nieuwe (ongelezen) mails zijn maar die zijn nergens te vinden.. ook niet als men de pagina vernieuwd.

ook onoverzichtelijk geworden.. als je reageert op een mail moet je nadien zoeken wat je erop hebt geantwoord want de mails volgen elkaar niet meer op zoals ervoor.

op tablet moet men xxxx drukken op vernieuwen om binnenkomende mails te kunnen zien en in 80% van de gevallen krijg je enkel de melding dat de server in onderhoud is (wat niet klopt)..

op mijn (oudere) smartphone : Windowsphone kan men zelfs niet meer inloggen en dat werkte perfect tot eergisteren.. eenvoudige melding dat Prox. de stekker uit Explorer heeft getrokken; het enige systeem waarmee de smartphone werkt… puur om die reden ben ik nu verplicht een nieuwe smartphone te kopen… te gek toch.. wij zijn nu al jaren klant(vanaf dag1) bij Proximus maar om de xx tijd zijn er problemen en het zijn altijd problemen die prijskaartjes met zich meedragen..

en dit enkel als toevoeging nog = tv= .. heb hier in totaal minstens 8 (aangekochte) decoders staan die niet meer ondersteunt worden..totaal prijskaartje ruim over de € 1000… = waardeloos geworden..

vorige week nog een decoder vervangen maar die werkt dus blijkbaar niet op iets oudere tv’ s omdat er geen peritel aansluiting meer voorzien is op de decoders en de tv (nog) geen HDMI aansluiting heeft

.. dus mogen we terug een nieuwe tv kopen, enkel omdat de fiche’s niet meer overeenkomen.. 

kostprijs vorige tv , die trouwens nog steeds perfect werkt =€ 1700= containerpark dus..

wie zei ook weer dat men zoveel mogelijk moet hergebruiken om de afvalberg te verkleinen?

Proximus zou het voorbeeld mogen geven..

en neen.. een kabeltje als omvormer werkt niet want het digitale signaal moet omgezet worden naar een analoog als men via peritel: scart werkt.. kostprijs omvormer + € 100 zonder zekerheid of het ook werkt…kassa kassa , niks anders…….. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Goeiemiddag

 

Wat het mailprobleem betreft, is dit via een mailapplicatie of via de Proximus webmail?

De melding die u maakt dat Proximus de stekker uit Internet Explorer trekt, is geen keuze van Proximus. Reeds geruime tijd werd aangegeven op verschillende applicaties (die ook los van Proximus staan), dat Internet Explorer niet meer ondersteund wordt, ter vervanging zijn er andere mogelijke browsers: Firefox, Edge, Chrome, …

Wat het laatste probleem betreft bij de recente decoders zit inderdaad geen scart aansluiting meer, daar was men van op de hoogte en sinds enkele jaren kan een klant gratis via de Proximus shop (om dit probleem te verhelpen) een cinch kabel verkrijgen, zo heeft nog geen enkele klant een nieuwe tv moeten kopen voor dit probleem. 

Reageer