Vraag

Proximus android decoder V7... slechte kwaliteit.

  • 1 October 2020
  • 7 reacties
  • 5020 Bekeken

Heeft nog iemand problemen met de nieuwe Android decoder?

Ik heb al spijt van de switch. Programma's in apps blokkeren dagelijks. Waarna herstarten de enige oplossing is. 

Vaak foutmelding A001 waarna het toestel zegt geen verbinding te hebben en enkel live tv werkt... Ben al even aan het twijfelen om mijn tv abonnement op te zeggen en gewoon tv te kijken via Chromecast... Da's tenminste wel een stabiel systeem…

 


7 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Vandaag zou een andere V7 geleverd worden bij B post, .doch heb daar niets van ontvangen geen track en trace link , ..normaal krijg je een mail met alle gegevens ..

Wordt ik nu nog verwittigd als hij is toegekomen bij B post ?

Ben het geklungel stillaan beu ..

@Danny64 Laat ons in ieder geval weten of het geholpen heeft.

Reputatie 4
Badge +1

Heb hetzelfde probleem, resetten, andere netwerk kabel , niks helpt

Nu gaan ze een nieuwe V7 opsturen, heb er mijn twijfel over dat dit helpt. Foutcode is A0001.

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@kenvanhende Dat is inderdaad geen leuke ervaring. Fout A001 wijst op een slechte communicatie tussen je B-box en je decoder. Kan je eens testen met een andere netwerkkabel ?  Ik heb je lijn ook nagekeken voor de zekerheid en die ziet er helemaal in orde uit. 

En de bbox ook al gerest, indien dit allemaal niet helpt dan zal je moeten afwachten tot hier iemand van het proximus forumteam zelf je kan verder helpen.

Hey Martin. Is rechtstreeks via een netwerkkabel aangesloten... En jammer genoeg al enkele malen volledig moeten resetten…

 

Er worden inderdaad wel nog probleempjes gemeld met de V7 .

Maar je met de v7 decoder verbinding met de bbox over wifi of via een netwerkkabel, want het is altijd beter indien mogelijk van let een netwerkkabel te werken.

heb je de v7 al eens gereset → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/je-decoder-resetten.html

Reageer