Beantwoord

Proximus 11


Waar kan ik ergens zien of ik wel of niet geabboneerd ben op proximus 11? Vind dat nergens terug.
icon

Beste antwoord door Martin 10 March 2018, 19:38

Bekijk origineel

12 reacties

Hier staat eigenlijk de uitleg > https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-11-39074

Help,

‘Proximus 11 aangevraagd...bevestiging gekregen...en NIKS na een week

klantendienst opgebeld,zeer vriendelijke dame,alles komt vandaag in orde en NIKS

wil nu graag Proximus 11 stopzetten maar is niet geactiveerd en dus nergens terug te vinden

er is een dossier aangemaakt met nr 43523918.

 

Ter info:
pas maandag komen de mensen van Proximus zelf hier terug langs op het forum.

Tijdens die drie dagen kun je wel bellen naar de helpdesk op gratis nummer 0800 22 800

 

Zo ,Proximus 11 geannuleerd via klantendienst.

krijg ik daar een bevestiging van ?

Mvg 

luc

Reputatie 7
Badge +3

@Sinopia

Ik zie het product niet meer staan, dus annulatie is ok

indien er vragen zijn, horen we het graag.

Normaal gezien volgt er wel een bevestiging van annulatie.

Groetjes,

Tina

Het product kan je niet zien staan daar het niet geactiveerd kan worden omdat er nog een bestelling open staat waar ik niks van weet.

kreeg wel een bevestigingscode van bestelling .

nu wil ik graag een bevestiging van annulatie daar ik geen Proximus 11 kan laten activeren.

2 keer klantendienst opgebeld en nog altijd geen annulatie bevestiging 

hopelijk komt er geen betalingsaanvraag

mvg

luc

Reputatie 7
Badge +3

@SinopiaEr zit sinds begin oktober een order vast in ons systeem in verband met de omruiling van een decoder. Daar is onze IT-dienst mee bezig. Om deze reden is de bestelling van de voetbalzenders niet gelukt, mijn excuses hiervoor. Ik heb de annulatie van de bestelling doorgegeven aan de bevoegde dienst. Groetjes, Antonella

Raar maar waar .

proximus 11 staat nu geactiveerd en vroeg al een paar  keer om het te deactiveren.

Of moet ik het zelf uitvinken op my Proximus ?

mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Sinopia Ik zie inderdaad de Proximus All Sports nu actief staan. Dit is een Try & Buy (1 maand gratis).
Dit is het Belgische alsook internationale voetbal. Proximus 11 (Enkel Belgisch voetbal) is niet meer verkrijgbaar.
Wil je dat we de All Sports opzeggen?
Alvast de excuses
Groeten KoenN
 

Jawel zeg maar op !

maar graag een bevestiging 

thx

luc

Reputatie 7
Badge +4

@Sinopia Ik heb de opzeg meteen doogegeven in het systeem en je zal hier de bevestiging nog van ontvangen.
Groeten Koen

Ok het is eindelijk in orde.

dank U wel Koen

mvg

luc

Reageer