Vraag

Programmatie van VTM2 - Neighbours klopt helemaal niet

  • 10 September 2021
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

  1. Bij Neighbours op VTM2 kloppen de serienummers niet met deze op de website van VTM2.
  2. Bij het instellen van Neighbours als serieopname geeft hij voor de week van 13-17/09 maar 4 afleveringen in de planning. Nochtans staat in de programmagids een aflevering aangegeven maar zonder serienummer, de andere nummers zijn ook niet deze die het zou moeten zijn. Vanaf maandag 13/09 zou het juiste nummer zou 166 moeten zijn.
  3. Graag alles terug in orde brengen aub. Het is spijtig genoeg niet de eerste keer dat mijn echtgenote een opname mist van neighbours.

3 reacties

TUI:Maandag pas komt iemand van het Prox forumteam terug langs.

Reputatie 1
Badge
  1. Bij Neighbours op VTM2 kloppen de serienummers niet met deze op de website van VTM2.
  2. Bij het instellen van Neighbours als serieopname geeft hij voor de week van 13-17/09 maar 4 afleveringen in de planning. Nochtans staat in de programmagids een aflevering aangegeven maar zonder serienummer, de andere nummers zijn ook niet deze die het zou moeten zijn. Vanaf maandag 13/09 zou het juiste nummer zou 166 moeten zijn.
  3. Graag alles terug in orde brengen aub. Het is spijtig genoeg niet de eerste keer dat mijn echtgenote een opname mist van neighbours.

ik vraag mij af of bij serie opnames geen fouten gebeuren, om dat vooral op die oudere boxen misschien nog een andere weergave van zendergids aanwezig is die ten minste goed werkte. Nu niet voor Neighbours geef ik dit voorbeeld, maar die V7 heeft nu zo een stomme zendergids waar je bijna niet mee kan werken, en er zijn series waar één en de zelfde aflevering binnen de 24 uur minstens 3 maal voorbij komt. Heb je dat dan als serie opname opgenomen, worden deze mede opgenomen, daarom kan je best aflevering per aflevering opnemen als er meerdere worden weergegeven vind ik. Maar met zo een gids hier is het gewoon geen werken, en dan geen weergave van genre op films gaat hier binnenkort toch nog tot veel verlies leiden denk ik. Want zoals ik al zei, ik heb nu gisteren voetbal op het kastje gezien en het was piekfijn beeld. Geen problemen meer zoals vorig jaar.

Reputatie 7
Badge +4

hi @wolfpinguin  ik geef dit door aan onze tv teams zodat men dit in orde kan brengen

Reageer