Beantwoord

Programmagids op V6 decoder

  • 30 December 2018
  • 39 reacties
  • 808 Bekeken

Hallo,
ik moet nu reeds verschillende malen, mijn v6 decoder wekelijks zonder stroom zetten en terug opstarten om de programmagids te vernieuwen.
Na een week is die gewoon blanco, is natuurlijk zeer vervelend indien je iets wilt opnemen en raadplegen.
Is hier een oplossing voor ?

mvg
Patrick
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 28 February 2019, 16:14

Bekijk origineel

39 reacties

Een update,
men heeft misschien toch iets gedaan ?
Alleszins is mijn programmagids nog steeds up to date ook voor de volgende dagen (ik heb maar tot overmogen gecheckt.)
Reputatie 2
Dagelijkse aanpassing programmagids is tot vorige week goed gebleven. Nu is het weer van dat! In het weekend modem restart en decoder reset gegeven. Dit helpt niet. Vorige maand is de oplossing vanzelf gekomen.
Reputatie 7
Badge +4
Paul, je tv gids staat blanco of al je opgenomen programma's zijn verdwenen?
Reputatie 2
Mijn opgenomen programma's zijn nog steeds aanwezig. Tv gids gaat maar tot zaterdag 2 maart middernacht.
Reputatie 7
Badge +4
Paul, met een reset van de decoder, wat bedoel je daar precies mee?
Reputatie 2
Decoder uit,paperclips in reset gaatje,nieuwe software laadt op.Dus niet alleen uit/aan gezet.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb van hieruit de decoder even herstart. Kan je dit straks even testen aub?
Reputatie 2
Ok na je herstart. Tv gids gaat nu tot begin donderdag 7 maart. Hopelijk wordt hij morgen terug automatisch bijgewerkt. Bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan. Fijne dag nog!
Reputatie 2
Aanpassing programmagids is nog niet in orde. Zaterdag decoder uit/aan. Ook heb ik regelmatig na opstarten decoder geen beeld op tv ondanks dat er 3 blauwe leds oplichten. Afstands bediening laten werken met Bluetooth gaat ook al een hele tijd niet meer. Resetten afstandsbediening en terug instellen helpt niet. Is er nu iets mis met de decoder of de afstandsbediening?
Reputatie 7
Badge +4
paul, heb je hiervoor enkel de decoder herstart ?
bij een problem met de tvgids kan je altijd best zowel modem als decoder herstarten
voor je afstandsbediening kunnen we eventueel kijken of deze eens om te ruilen
Reputatie 2
Zowel modem als decoder zijn vorige keer herstart. Dat helpt telkens niet.
Reputatie 7
Badge +4
kan je ons hiervoor via prive contacteren ?
dan kunnen we via daar ook kijken voor de omruiling

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 2
Nieuwe afstandsbediening gekregen. Nu werkt bluetooth wel. Programmagids blijkt nu plots weer te volgen tot op heden.
Fingers crossed. Bedankt.

Reageer