Beantwoord

Programma niet opgenomen en verkeerde programmatie in tv-gids

  • 6 November 2018
  • 25 reacties
  • 395 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Ik heb "in Vlaamse velden" in serieopname gezet en de aflevering van gisteren is niet opgenomen. Staat wel in de lijst van opgenomen programma's, maar klik ik erop dan staan er maar 2 opgenomen "in Vlaamse velden". En decoder herstarten helpt niet.
In de tv-gids staat de programmatie van discover chanel en Nat Geo verkeerd.
Wat kan aan beide zaken gedaan worden?
icon

Beste antwoord door HadewychT 15 November 2018, 15:01

Bekijk origineel

25 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er speelt momenteel een algemeen probleem, Peter. Kan je deze avond nog eens proberen?
Reputatie 4
Badge +1
Zo te zien is tv-gids in orde.
Maar "in Vlaamse velden" staat er niet op.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je nu nog even je toestellen herstarten zoals hier beschreven? Laat zeker nog iets weten als het probleem zich dan nog voordoet.
Reputatie 4
Badge +1
Hoi LinosD
"in Vlaamse velden" van 5/11 staat er nog niet op en ik zie ook dat het nu uit de lijst van alle opnames verdwenen is.
Reputatie 7
Badge +4
Op welke zender wordt dit programma juist uitgezonden?
Reputatie 4
Badge +1
Op één
Reputatie 7
Badge +4
Peter, kan je de decoder even volleidg uitschakelen met de schakelaar achteraan het toestel? Grtjs
Reputatie 4
Badge +1
heb ik al paar keer gedaan maar helpt niet.
grtjes
Reputatie 7
Badge +4
Peter, heb je die manueel of als serie opgenomen? Want ik vind deze ook in je programmatie niet terug.
Reputatie 4
Badge +1
Charlotte, ik heb die in serieopname staan
Reputatie 7
Badge +4
Peter, ik heb de serie opname voor je opnieuw ingesteld, de afleveringen zouden nu terug zichtbaar moeten zijn.
Reputatie 4
Badge +1
Samuel, het staat wel opnieuw in de lijst, maar staat er niet op, alleen de 2 opnames ervoor en decoder herstarten helpt niet. Benieuwd of het vanavond opgenomen wordt.
Reputatie 4
Badge +1
En wie gaat ervoor zorgen dat het er wel opstaat ?????
Reputatie 7
Badge +4
Peter, wij zien de opname van maandag 12/11 opgenomen.
Reputatie 4
Badge +1
Charlotte, idd, die opname staat erop, maar het gaat over de opname van 5/11 die staat er niet op. Ze stond wel in opnamelijst, maar niet in de programmalijst, daar stonden er toen maar 2 ipv 3 in.
Reputatie 7
Badge +4
Peter, ik probeer even iets voor je. Dit kan een 2tal uurtjes in beslag nemen. Ik geef je een seintje als je dit opnieuw mag testen. Grtjs,
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Peter, de opnames zouden nu hersteld moeten zijn, kan je dit eens uittesten?
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Geert, opname van 5/11 staat er nog niet op, ook niet na herstarten van decoder.
Reputatie 4
Badge +1
Is schijnbaar een heel moeilijke bevalling om dat programma erop te krijgen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik zag ze hier wel degelijk staan in de lijst van uw gelukte opnames. Ik heb die opname nog eens verwijderd en opnieuw toegevoegd. Kan je ze nu bekijken ?
Reputatie 4
Badge +1
Hadewich, het staat er nog niet op, en het rare is, als ik "mijn opnames" bekijk in tv overal, daar kan ik het wel bekijken. En heb decoder nog eens uit en aan gezet.
Reputatie 7
Badge +4
De Proximus TV app is rechtstreeks op het netwerk zelf. Dus zo zijn we zeker dat deze correct staan. Kan je me even het MAC adres van je decoder doorgeven (staat op het etiket onderaan de decoder).
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb wel een goei neus, maar zo'n goei dat ik kon ruiken dat het alleen stond heb ik niet. Ik keek telkens bij de andere 3 waar het niet bij stond.
Hey Peter! Is je probleem al in orde dan? Zoniet, kan je alsnog het MAC-adres van je decoder geven? Groetjes, Wenzel
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Wenzel, is in orde.
Grtjes

Reageer