Vraag

Programma kwijt

  • 24 May 2020
  • 9 reacties
  • 142 Bekeken

Beste, 

Wij waren sinds gisteren het programma Manifest van vijf tv beginnen te kijken. 

Nu hadden we er 2 gezien en heb ik de decoder afgezet en ineens zijn ze verdwenen... Ik heb de decoder al opnieuw laten opstarten en geen succes gehad. Kunnen jullie deze afleveringen er terug opzetten? 

 

Mvg 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Anneke30 kan je dit nu nog even testen aub?

Super! Bedankt voor het terug zetten ervan

 

morgen komen de proximus medewerkers hier terug op het forum om dit voor u in orde te brengen.

Reputatie 7
Badge +4

@Anneke30 Kan je je lijnnummer of klantennummer even aan je profiel toevoegen? Dan kan ik dit even voor je nakijken. 

@Charlotte.D Alvast  bedankt alvast! 

Normaal heb ik mijn gegevens aangevuld nu. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Anneke, zou het kunnen dat je per ongeluk de serie hebt gewist?

Want ik zie de programmatie nog perfect staan voor volgende afleveringen.

Normaal gezien niet, want had nog geen enkele aflevering verwijderd…

De programmatie staat er nog gewoon in, want gisteren zijn er 2 aflevering opgenomen. 

Maar mits we nog maar aflevering 2 juist hadden bekeken, en nadien een wandeling maakte waren de afleveringen eraf ineens. Gek mits we niets verwijderd hadden. Zou het mogelijk zijn om de afleveringen terug te plaatsen mits ik ze online ook niet terug kan bekijken? 

Reputatie 7
Badge +4

Kan je aub doorgeven van welke datums je de afleveringen dan mist ? Je opnames zijn wel zo gepland dat er maar 20 opnames bewaard blijven. 

20 afleveringen zijn nog niet uitgezonden, dus daar kan het ook niet aan liggen... 

De datums zijn woensdag 6 mei, 13 en 20 mei. Er zijn telkens 2 afleveringen na elkaar…

Alvast bedankt voor de moeite! 

Reageer