Vraag

programma bbc first klopt niet

  • 19 November 2020
  • 14 reacties
  • 251 Bekeken

Reputatie 1

De TV gids van BBC First komt al geruime tijd niet overeen met de uitgezonden programma’s. Ook naar volgende week toe (vanaf 22 november) blijkt dit onjuist. Dit geeft problemen met geplande opnames. Kan dit worden verholpen?

mvg,

raoul


This topic has been closed for comments

14 reacties

Hebben wij ook al doorgegeven aan Proximus, tevens melding op dit forum. Proximus geeft het door aan BBC First (zeggen ze). De programmatie op website BBC first staat wel goed, op Q&A bij hun staat dat de provider dit in orde moet zetten: https://www.bbcbenelux.com/faqs/

 

“Hoewel wij de schema’s distribueren naar onze partners, worden de elektronische programmagidsen (EPG’s) verstrekt door de providers. Zij zijn verantwoordelijk voor het updaten en delen van deze informatie met hun abonnees. Alle vragen over de beschikbare informatie via deze service kunnen in de eerste instantie het beste gericht worden aan de providers. Een goede manier om te controleren of wij kunnen helpen met dit probleem, is het bekijken van onze TV-gids. Als dit overeenkomt met wat u ziet op het kanaal, dan is het probleem lokaal en moet uw provider hiervan op de hoogte gebracht worden. Als beide bronnen niet kloppen, laat het ons dan weten door contact met ons op te nemen. Geef ons dan zoveel mogelijk informatie, inclusief de naam van uw provider.”

Ik vermoed dat Proximus nog werkt met tussenpersonen, maar dat mag dan zeker nog geen excuus zijn!

Reputatie 4
Badge +2

ik heb gezien dat het van woensdag 25/11  weer  in orde is.

Reeds enige tijd kloppen de programma’s van BBC entertainment niet meer waardoor onze opnames in het honderd lopen. Kan dit aangepast worden door mij? 

 

Mvg Johan Vanhaeverbeke

 

De prox medewerkers kunnen die opnames eventueel terug zetten als je opgeeft welke opnams er juist mankeren, maar de prox forummedewerkers komen pas maandag terug langs op het forum.

bedankt

 
Reputatie 1
Badge

Voor volgende week,vanaf maandag 2 augustus staat er in de gids bij de programmas geen uitzending. IK zou graag willen programmeren.

Alle andere zenders zijn ok.

 

Gelieve de EPG in orde te brengen.

Reputatie 1
Badge

Ik hoop dat er iemand reageert.EPG op BBC First al tem dinsdag 3 augustus geen uitzendingen.Programmas opnemen wordt zo onmogelijk.

Reputatie 4
Badge +2

is ook op fox en comedy central en nog een paar zenders

Reputatie 1
Badge

Dat is vreemd.

Bij mij staan die programma's allemaal ingevuld.Het is alleen bij BBC First.

soms kan herstarten decoder ook helpen

Reputatie 1
Badge

Bedankt Martin maar dat heeft het probleem niet verholpen. BBC First is het enige kanaal dat vanaf 2 augustus geen uitzendingen heeft staan in de EPG.

Reputatie 1
Badge

 

Reputatie 1
Badge

Is in orde nu!