Vraag

Programatie opnames

  • 21 September 2019
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 1
Ik stel vast dat wanneer een programma in de late avond is geprogrammeerd bvb. om 23 uur en de tijdsduur van het programma is 2 uur, dus einde om 1 uur de volgende dag stopt de opname om middernacht, als men dit dus wil bekijken heeft men naar de rest van het programma het raden, helaas reeds meerdere malen moeten vaststellen. Dit is toch niet te geloven!!

4 reacties

Reputatie 1
@ Martin, bedankt voor de tip, heb de decoder gereset en het probleem lijkt opgelost. Ik had er nochtans zelf dienen op te komen. Maar in tegenstelling tot de vroegere generatie decoders die om de zoveel tijd allerlei gebreken vertoonden waar resetten spijtig genoeg meer de regel dan de uitzondering was, is de huidige decoder waarover ik beschik (ik denk V5) een verademing voor de gebruiker. Aangezien dat hij voor de rest perfect zijn werk deed was het laatst van mijn gedachten een reset uit te voeren, zo zie je maar....
Ter info: normaal wordt er dan aangeraden om toestellen eens te resetten, maar dit ik ook niet zeker dat het daarmee opgelost zal zijn.

In ieder geval komen de mensen van Proximus hier maandag terug langs en kunne zij je ook hierbij verder helpen.
@Andre_0157 Blij te horen dat ik je toch hiermee toch heb kunnen verder helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Andre, blij te horen dat het probleem verholpen is.

Moesten er nog problemen zijn, dan horen we het graag!

Reageer