Beantwoord

Problemen MyProximus en proximus Pickx

  • 5 December 2019
  • 8 reacties
  • 220 Bekeken

Ben nieuwe klant bij Proximus. Kan Myproximus niet raadplegen want zegt geen producten gevonden. Zelfde voor proximus Pickx, kan geen account koppelen op iphone of ipad, pc kan ik er wel op

icon

Beste antwoord door GeertC 5 December 2019, 12:52

Bekijk origineel

8 reacties

Kan ook geen programma opnemen via pc, tablet of smartphone

Reputatie 7
Badge +3

Hallo Stefan,

je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel.

Wanneer heb je de account proberen aan te maken?

 

Geert

Gisteren, toen de installateur langs kwam

Waar moet ik dit toevoegen ? Ik kan nergens op !

vervelend hoor ! net over gestapt en al zo veel problemen !

Reputatie 7
Badge +3

@StefanVdB 

Je mag nog je klantnummer even toevoegen aan je profiel

 

Geert

TBI:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> Sla wijzigingen op.

Reputatie 7
Badge +4

@StefanVdB Ik heb je Pickx-account in orde gebracht. Dit zou nu moeten werken met je gmail-adres als login. Je 'MyProximus' bestond al met datzelfde mailadres, maar er zijn inderdaad nog geen producten aan gekoppeld. Ik heb je naar dat adres info gestuurd over MyProximus. Hopelijk lukt het je op die manier, en anders moet je het zeker laten weten.

Reageer