Vraag

problemen bij opstart

  • 28 September 2020
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Hallo

Twee weken geleden zijn wij overgestapt van Telenet naar Proximus, zowel voor mobiel als voor internet en tv. 
 

Mobiel is alles perfect verlopen. Wat betreft internet en TV heb ik tot nu toe al elke dag spijt gehad van onze beslissing. TV hapert voortdurend en we kunnen geen opnames bekijken. Bovendien werden onze tweede decoder en wi-fi booster niet geleverd. 
 

Kan allemaal gebeuren, op zich geen man overboord, maar wat écht frustrerend is, zijn de eindeloze pogingen tot communicatie met de klantendienst die tot niets leiden. 
 

Eigenlijk wil ik gewoon dat er een technieker langskomt en eindelijk eens die problemen oplost.

 

Wat is de beste manier om dit te bekomen?

 

thx!

 

KJ


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hallo

Twee weken geleden zijn wij overgestapt van Telenet naar Proximus, zowel voor mobiel als voor internet en tv. 
 

Mobiel is alles perfect verlopen. Wat betreft internet en TV heb ik tot nu toe al elke dag spijt gehad van onze beslissing. TV hapert voortdurend en we kunnen geen opnames bekijken. Bovendien werden onze tweede decoder en wi-fi booster niet geleverd. 
 

Kan allemaal gebeuren, op zich geen man overboord, maar wat écht frustrerend is, zijn de eindeloze pogingen tot communicatie met de klantendienst die tot niets leiden. 
 

Eigenlijk wil ik gewoon dat er een technieker langskomt en eindelijk eens die problemen oplost.

 

Wat is de beste manier om dit te bekomen?

 

thx!

 

KJ


hi, we kunnen hiervoor dan iemand langs sturen
kan je een aantal voorkeursdatums doorgeven waarop je beschikbaar bent
dan doen we het nodige

Hallo

Twee weken geleden zijn wij overgestapt van Telenet naar Proximus, zowel voor mobiel als voor internet en tv. 
 

Mobiel is alles perfect verlopen. Wat betreft internet en TV heb ik tot nu toe al elke dag spijt gehad van onze beslissing. TV hapert voortdurend en we kunnen geen opnames bekijken. Bovendien werden onze tweede decoder en wi-fi booster niet geleverd. 
 

Kan allemaal gebeuren, op zich geen man overboord, maar wat écht frustrerend is, zijn de eindeloze pogingen tot communicatie met de klantendienst die tot niets leiden. 
 

Eigenlijk wil ik gewoon dat er een technieker langskomt en eindelijk eens die problemen oplost.

 

Wat is de beste manier om dit te bekomen?

 

thx!

 

KJ


hi, we kunnen hiervoor dan iemand langs sturen
kan je een aantal voorkeursdatums doorgeven waarop je beschikbaar bent
dan doen we het nodige

Volgende week kan elke voormiddag, alvast bedankt!


ok, dan stuur ik iemand bij je langs maandag 5/10 in de voormiddag

Morgen als de proximus forummedewerkers hier terug langskomen kunnen zij dit verder met u bespreken.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen  (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.)

zodat ze hiermee morgen direct aan de slag kunnen.

Als bijkomende info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-je-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Reputatie 7
Badge +4

Hallo

Twee weken geleden zijn wij overgestapt van Telenet naar Proximus, zowel voor mobiel als voor internet en tv. 
 

Mobiel is alles perfect verlopen. Wat betreft internet en TV heb ik tot nu toe al elke dag spijt gehad van onze beslissing. TV hapert voortdurend en we kunnen geen opnames bekijken. Bovendien werden onze tweede decoder en wi-fi booster niet geleverd. 
 

Kan allemaal gebeuren, op zich geen man overboord, maar wat écht frustrerend is, zijn de eindeloze pogingen tot communicatie met de klantendienst die tot niets leiden. 
 

Eigenlijk wil ik gewoon dat er een technieker langskomt en eindelijk eens die problemen oplost.

 

Wat is de beste manier om dit te bekomen?

 

thx!

 

KJ


hi, we kunnen hiervoor dan iemand langs sturen
kan je een aantal voorkeursdatums doorgeven waarop je beschikbaar bent
dan doen we het nodige

Hallo

Twee weken geleden zijn wij overgestapt van Telenet naar Proximus, zowel voor mobiel als voor internet en tv. 
 

Mobiel is alles perfect verlopen. Wat betreft internet en TV heb ik tot nu toe al elke dag spijt gehad van onze beslissing. TV hapert voortdurend en we kunnen geen opnames bekijken. Bovendien werden onze tweede decoder en wi-fi booster niet geleverd. 
 

Kan allemaal gebeuren, op zich geen man overboord, maar wat écht frustrerend is, zijn de eindeloze pogingen tot communicatie met de klantendienst die tot niets leiden. 
 

Eigenlijk wil ik gewoon dat er een technieker langskomt en eindelijk eens die problemen oplost.

 

Wat is de beste manier om dit te bekomen?

 

thx!

 

KJ


hi, we kunnen hiervoor dan iemand langs sturen
kan je een aantal voorkeursdatums doorgeven waarop je beschikbaar bent
dan doen we het nodige

Hallo

Twee weken geleden zijn wij overgestapt van Telenet naar Proximus, zowel voor mobiel als voor internet en tv. 
 

Mobiel is alles perfect verlopen. Wat betreft internet en TV heb ik tot nu toe al elke dag spijt gehad van onze beslissing. TV hapert voortdurend en we kunnen geen opnames bekijken. Bovendien werden onze tweede decoder en wi-fi booster niet geleverd. 
 

Kan allemaal gebeuren, op zich geen man overboord, maar wat écht frustrerend is, zijn de eindeloze pogingen tot communicatie met de klantendienst die tot niets leiden. 
 

Eigenlijk wil ik gewoon dat er een technieker langskomt en eindelijk eens die problemen oplost.

 

Wat is de beste manier om dit te bekomen?

 

thx!

 

KJ


hi, we kunnen hiervoor dan iemand langs sturen
kan je een aantal voorkeursdatums doorgeven waarop je beschikbaar bent
dan doen we het nodige

Volgende week kan elke voormiddag, alvast bedankt!

Reageer