Vraag

problemen


Hoe komt het dat in de wijk Heulebrug in Knokke-Heist tegenwoordig veel problemen zijn met proximus zaterdagavond was het weeral vandat zal niet te veel meer mogen gebeuren  veel gebruikers misnoegd


19 reacties

Hier in Ruddervoorde al maanden problemen met Proximus.

Ook gisteren heel veel storingen. 

Normaal komen ze nog eens kijken en als dit niet helpt is het hier ook voor enkele gebruikers vaarwel proximus.

@jorini @LucDesoete  Morgen komen de Prox forummedewerkers terug langs, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in jullie  → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

 

Hebben dit al meerdere malen aangegeven en tot nu toe geen oplossing. 

Ze lachen ons gewoon uit.

We gaan nu kijken of we samen met een tiental ontevreden proximus klanten via een advocaat proximus in gebreke kunnen stellen voor de slecht geleverde dienstenen en of we een schadevergoeding kunnen eisen.

Zo kan dit niet verder.....

Foto eerder is één van de 100 tal bewijzen die we verzamelen dat het heel erg is......

Telkens als het regent zoals nu nul wifi..…

Maar volgens Proximus kan dit niet.

Ze lachen ons gewoon uit😡

Als het regent heb je dan meer last ook op je  TV beeld (zoals je screenshot hierboven) dan bij droog weer.

Als je meer last hebt bij regenweer duidt dit meer op waterinsijpeling in de distributiekabel.

Als je een Bbox3 van het merk Sagemcom hebt, kunt u ook gebruik maken van het Sagemtool 0.13
om je lijnwaarden (snelheid) uit te lezen om de concrete situatie in te schatten
Sagemtool downloaden > klik hier
waar je dan inlogt als User en met User wachtwoord dat op een sticker van de bbox staat.

je kan dan ook deze waarden vergelijken bij droog en bij regenweer zo kunnen de proximus medewerkers daar ook meer conclusies uit trekken

NB: mijn ervaring is wel dat de Proximus forummedewerkers wel echt moeite doen om iets op te lossen, maar dat komt natuurlijk in veel gevallen neer dat zij dit moeten doorspelen aan de bevoegde dienst (ook moeten feedback krijgen van hen)  die tenslotte voor de oplossing moeten zorgen.

Pas maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs.

 

Beste.

Het is niet aan ons om van alles te proberen om het op te lossen maar aan jullie. 

Wij betalen voor de dienstverlening en daar stopt het voor ons .

De problemen blijven zich voordoen en moeten door jullie opgelost worden en niet door ons.

Ze hebben hier al van alles bij geplaatst en vernieuwd en het blijft hetzelfde. 

Wel steeds meer betalen voor de geplaatste goederen zonder verbetering. 

En zoals altijd morgen komen ze,morgen bellen ze,morgen .morgen enz..…

Wij zouden eens moeten zeggen morgen betalen we niet meer....

Zowel prive als zakelijk is proximus hier een ramp.

Ga hierstoppen.........

Beste.

Het is niet aan ons om van alles te proberen om het op te lossen maar aan jullie. 

Wij betalen voor de dienstverlening en daar stopt het voor ons .

De problemen blijven zich voordoen en moeten door jullie opgelost worden en niet door ons.

Ze hebben hier al van alles bij geplaatst en vernieuwd en het blijft hetzelfde. 

Wel steeds meer betalen voor de geplaatste goederen zonder verbetering. 

En zoals altijd morgen komen ze,morgen bellen ze,morgen .morgen enz..…

Wij zouden eens moeten zeggen morgen betalen we niet meer....

@LucDesoete  De bedoeling van mijn vorige bericht was om bewijzen zwart op wit te hebben waar het probleem zich voordoet, maar ik begrijp je frustraties, ik zou voor minder gefrustreerd geraken als een probleem op de lange duur niet opgelost geraakt, wij zijn hier trouwens jaren terug om die reden gaan lopen bij TN om naar Prox te komen ook door problemen die maar niet opgelost geraakten.

Enfin we zullen zien wat de Prox forummedewerkers morgen hun mars hebben, nog een aangename zondag verder,
Martin.

Reputatie 7
Badge +4

@LucDesoete  ik heb je lijn gecontroleerd en zie hierop geen fouten op de fysieke laag (kabel buiten) ik merk ook geen onderbrekingen of counters op die blokjes zouden veroorzaken
de verbinding tussen je modem en decoder was via kabel ?

Reputatie 7
Badge +4

Hoe komt het dat in de wijk Heulebrug in Knokke-Heist tegenwoordig veel problemen zijn met proximus zaterdagavond was het weeral vandat zal niet te veel meer mogen gebeuren  veel gebruikers misnoegd

hi, ondervind je problemen met je internet, tv of mobiel ?

 

Hallo.

Dan is dit volgens jou normaal?????.

Ze hebben alles binnen vernieuwd. 

60% is bekabeld dus moet je ons eens uitleggen hoe het komt dat we zoveel storingen hebben en dat de WiFi steeds  wegvalt.

Je bent de zoveelste die zegt dat alles ok is.

Jammer dat ik geen filmpje kunnen plaatsen 

 

Deze tv is bekabeld. 

ik begrijp niet goed waarom je de meetuitslagen van het sagemtool hier niet eens plaatst moest die bvb aanduiden dat er iets niet klopt,  dan heb je direct de bewijzen zwart op wit dat er iets  niet orde, nee?

Dat tool is juist gemaakt geweest om als klant meer te kunnen zien wat je lijnkarakteristieken zijn.
En zelf al kun je daaruit nog niets besluiten, dan heb je er toch niks bij te verliezen.

Waar vindt  ik de segamtool ?

hierboven heb ik het reeds gepost → problemen | Proximus Forum  waar je op “klik hier” moet klikken.

 

Reageer