Beantwoord

Probleem tussen modem en digicorder

  • 12 August 2021
  • 32 reacties
  • 2436 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

ze zijn verbonden MET een kabel …..

 

Probleem P 134     

                  P130

enz….. 

Beste , Foutmelding     P134     P130     A001    

De installatie is geplaatst door Proximus zelf , jullie kabels !!!!!!

De mensen verklaren mij gek dat ik al 5 maanden sukkel met proximus ze raden mij al maanden aan om te veranderen van Provider !!!!

Zit in een nieuwbouw , had de keuze Proximus of Telenet maar omdat jullie FIBER kabel hier lag (de kabel van de toekomst) voor mij de kabel van ellende  en miserie !!!!  we hebben dagen niet kunnen kijken  , kijk even mijn klachten van al die maanden , ze hebben mij al verschillende keren een tegemoetkoming beloofd tot op heden nog nooit iets ontvangen we hebben vele dagen en uren storingen gehad , als het deze DINSDAG  niet in orde is mag Proximus hier alles komen weghalen en verander in van Provider , deze avond hebben wij tussen 20h en 23h30 geen signaal van jullie gehad !!!!!!

LEUK Hé     ……

0486121141

morgen pas komen de Prox medewerkers terug langs

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 5
Badge +2

@Claes H Zou u uw forumprofiel kunnen aanvullen zodat we kunnen bekijken wat er aan de hand is.

Is zojuist gebeurd. Kan u ermee verder? Alvast bedankt.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Georges Noppen Ik zie dat er al een technieker langskomt morgenmiddag. 

Reageer