Beantwoord

Probleem tussen modem en digicorder

  • 12 August 2021
  • 32 reacties
  • 2434 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Prima oplossing !!!!!!!! van 13h tot13h25 (nieuws) 8 x uitgevallen !!!!!!!

Reputatie 6
Badge +3

Kabel is de betere oplossing.

P134 is momenteel een gekend probleem met de V7 decoder. Het wijst op een zwak signaal en er wordt dan meestal ook een kabelverbinding aangeraden.

Ik heb een paar aanpassing uitgevoerd om het wat vlotter te laten verlopen. Een tijdelijke oplossing is om naar dezelfde zender te zappen zodat de stream opnieuw aangevraagd wordt.

Ik zie denk ik maar een oplossing ….veranderen en terug naar Telenet 25 jaar klant geweest in Leuven …nooit problemen Modem stond op 1 ste verdiep en digicorder gelijkvloers draadloos NOOIT problemen gehad …..hier had ik de keuze ik dacht Fiber de Oplossing voor de toekomst…… voor mij al 5 maanden ellende en kommer , met 2 kleinkinderen die zitten te klagen en jammeren dat de tv steeds uitvalt

 

 

 

 

 

IK zoek al 5 maanden voor een eindelijke oplossing …...

Zou het niet véél beter zijn een draadloze oplossing  ?????

Beste klant nummer is ****Verbonden met kabel 

Volgens jullie alles ok !!!!!!! volgens mijn tv steeds foutmelding P134

Reputatie 6
Badge +3

Kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het langs deze kant ook eens natesten.

Hoe is de decoder met de modem verbonden? Is dit via kabel of via een draadloze oplossing?

Reageer