Skip to main content

Sinds 5 maanden in nieuwbouw we hadden de keuze tussen TELENET of PROXIMUS , met de nieuwe FIBER kabel die er lag kozen wij voor PROXIMUS !!!!!  verkeerde keuze !!! reeds 50 x moeten bellen voor problemen als uren wachtmuziekjes moeten aan horen , na 2 nieuwe modems en 2 nieuwe digicorders nog steeds PROBLEMEN , na 3 x beloven een tegemoetkomen voor al de miserie en last NIETS vernomen !!!!  nu 5 maanden later nog steeds geen oplossing volgens hun is alles prima in orde !!! maar onze tv valt steeds uit en geeft foutmelding  P134  slechte verbinding tussen modem en Digicorder ?????????? volgens Proximus geen probleem te zien ?????  Vandaag donderdag weer moeten bellen voor de 51 ste keer en ze komen testen volgende week dus weer 6 dagen GEEN TV ?????:rage::rage::rage:

Prima oplossing !!!!!!!! van 13h tot13h25 (nieuws) 8 x uitgevallen !!!!!!!

Kabel is de betere oplossing.

P134 is momenteel een gekend probleem met de V7 decoder. Het wijst op een zwak signaal en er wordt dan meestal ook een kabelverbinding aangeraden.

Ik heb een paar aanpassing uitgevoerd om het wat vlotter te laten verlopen. Een tijdelijke oplossing is om naar dezelfde zender te zappen zodat de stream opnieuw aangevraagd wordt.

Ik zie denk ik maar een oplossing ….veranderen en terug naar Telenet 25 jaar klant geweest in Leuven …nooit problemen Modem stond op 1 ste verdiep en digicorder gelijkvloers draadloos NOOIT problemen gehad …..hier had ik de keuze ik dacht Fiber de Oplossing voor de toekomst…… voor mij al 5 maanden ellende en kommer , met 2 kleinkinderen die zitten te klagen en jammeren dat de tv steeds uitvalt

IK zoek al 5 maanden voor een eindelijke oplossing …...

Zou het niet véél beter zijn een draadloze oplossing  ?????

Beste klant nummer is ****Verbonden met kabel 

Volgens jullie alles ok !!!!!!! volgens mijn tv steeds foutmelding P134

Kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het langs deze kant ook eens natesten.

Hoe is de decoder met de modem verbonden? Is dit via kabel of via een draadloze oplossing?

Reageer