Skip to main content
Beantwoord

probleem pickx app

  • 4 September 2020
  • 7 reacties
  • 121 Bekeken

Ik heb onlangs flex aangeschaft met optie movie series.  Op website proximus pickx kan ik inloggen als beheerder maar niets is toegankelijk (live tv - VOD...)

Op tablet foutmelding pickx app login account niet gekoppeld. Kan dit geactiveerd worden ?

Ja dan zal er niks anders opzitten dan dat prox je profiel instellingen/koppeling even checkt/bijstuurt.

en met in privé browsen CTRL SHIFT N gaat het ook niet zeker!


Net eens geprobeerd op de App , krijg de melding  account niet gekoppeld.


CTRL SHIFT N

ook al eens geprobeerd 


Nu enkel geprobeerd op de website (browser op computer) , de app heb ik nog niet op de smartphone gezet.


alleen de app of ook de web versie www.proximuspickx.be 


Hier bij mij idem, inloggen lukt maar niets toegankelijk.

 

 


@geert_0106 ik heb de pickx app gekoppeld aan uw login. Gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen


Reageer