Beantwoord

probleem inloggen pickx-app

  • 23 March 2020
  • 55 reacties
  • 1192 Bekeken

Ik kan mij niet inloggen bij pickx-app. De app erkent mijn logingegevens niet en gaat terug naar beginscherm...

icon

Beste antwoord door GeertC 23 March 2020, 19:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

55 reacties

Beste, helaas. Kan nog steeds niet inloggen op de app.

Reputatie 7
Badge +4

Joris,

 

Je gaat effectief ook inloggen met je @hotmail.com emailadres?

Want de account zelf staat actief. 

Beste, mijn hotmail adres idd.

Nee app werkt nog steeds niet. Website wel.

Blijft een heel snelle melding/pagina (vroeger stond hier servererror, maar is nu te snel) komen die dan direct naar rechts wegschuift. Nadien komt er onderin de kleine melding ' je bent offline '.

Mvg 

@Charlotte.D nog enige update?

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb opnieuw een aanpassing gedaan op je profiel. Kan je eens opnieuw testen ? Als het nog niet zou werken, kan je de app dan ook eens op een ander toestel testen ?

Beste,

Nog steeds hetzelfde. App ook gewist en opnieuw gedownload. 

Voorheen ook al op 2 andere gsms getest. 

Nog steeds het snelle scherm wat wegschuift met servererror

 

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ik heb dit doorgegeven naar de verantwoordelijken voor de app.

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Kan je aub doorgeven op welke toestellen/Android/app versie je dit vorhebt ? Kan je eventueel een filmpje doorsturen van het probleem ? Dit wordt gevraagd door de verantwoordelijken voor de app zodat ze dit verder kunnen onderzoeken.

Beste,

Probleem doet zich voor op een Oneplus2, een Samsung J6 en een Samsung Galaxy S20 5G

Op de S20 gaat de melding super snel.

Via waar kan ik een video doorsturen

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Sorry voor het late antwoord. Je kan dat filmpje hier posten op het forum.

Ik kan een afbeelding posten maar geen filmpje hier…

Zie wetransfer link https://we.tl/t-7Widz5FVCv

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ik heb het te laat gezien waardoor ik het niet meer kan downloaden. Je mag het filmpje doormailen naar mobile.application@proximus.com zodat zij dit kunnen onderzoeken. Alvast bedankt

Beste,

Ik krijg een mail terug dat dit adres niet gebruikt wordt.

Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:
mobile.application@proximus.com (mobile.application@proximus.com)
Het door u ingevoerde e-mailadres is niet gevonden. Controleer het e-mailadres van de geadresseerde en verzend het bericht opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder.
 

Hieronder de link alvast opnieuw

https://we.tl/t-jtU3kIBEGS

@J0ris Het is beter van geen privé gegevens op een openbaar forum te zetten want nu kan via je link iedereen je mailadres zien beter van deze te blinderen.

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Maakt niet uit, als iemand het nu niet in de verf zou zetten ;)))

Je krijgt mss graag veel mailtjes ;-)

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Oh ik zie het al. Ik was een letter vergeten in het mailadres. Mijn excuses. Het juist adres is mobile.applications@proximus.com. Zou je het eventueel nog eens willen proberen ? Ik was een weekje met vakantie en daardoor opnieuw te laat voor de ‘we transfer’. 

Beste @HadewychT , geen probleem!
De mail met video werd om 19u50 naar jullie verzonden

Mvg, 

Beste  @HadewychT en @Charlotte.D 

hebben jullie reeds een oplossing kunnen vinden?

Mvg, Joris

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb een reminder gestuurd naar het team dat dit moet onderzoeken, maar de exacte reden is nog niet helemaal duidelijk. De configuratie lijkt goed te staan, vandaar dat je op de site ook kan inloggen. Ik hou je in ieder geval verder op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ik zou het paswoord van My Proximus eens moeten resetten voor je. Ik zal dit pas doen als je hier reageert dat dit ok is voor u. 

Is ok voor mij! Hoe moet ik dan een nieuw wachtwoord instellen? Per mail, wachtwoord vergeten,…

Dank

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

Is ok voor mij! Hoe moet ik dan een nieuw wachtwoord instellen? Per mail, wachtwoord vergeten,…

Dank

Mvg

Hallo Joris, 

zie deze link: Login of wachtwoord van MyProximus vergeten? | Proximus

 

Geert

Dat was dus niet de juiste manier @GeertC of toch geen oplossing in iedergeval.

 

@HadewychT kijk jij even voor die reset?

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris Ik heb je wachtwoord gereset. Je hebt een nieuw wachtwoord ontvangen in je mailbox dat je dan zelf kan aanpassen op de manier die GeertC doorgaf. Hou me zeker op de hoogte of het geholpen heeft.