Beantwoord

probleem inloggen pickx-app

  • 23 March 2020
  • 55 reacties
  • 1192 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

55 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb opnieuw een aanpassing gedaan op je profiel. Kan je eens opnieuw testen ? Als het nog niet zou werken, kan je de app dan ook eens op een ander toestel testen ?

@Charlotte.D nog enige update?

Beste, mijn hotmail adres idd.

Nee app werkt nog steeds niet. Website wel.

Blijft een heel snelle melding/pagina (vroeger stond hier servererror, maar is nu te snel) komen die dan direct naar rechts wegschuift. Nadien komt er onderin de kleine melding ' je bent offline '.

Mvg 

Reputatie 7
Badge +4

Joris,

 

Je gaat effectief ook inloggen met je @hotmail.com emailadres?

Want de account zelf staat actief. 

Beste, helaas. Kan nog steeds niet inloggen op de app.

Reputatie 7
Badge +4

@J0ris , je profiel is nu volledig correctgezet.
Kan je dit nog even testen? 

Maandag komen de prox medewerkers terug langs om dit even na te kijken.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 
Zodat de proximus forummedewerkers hier maandag direct mee aan de slag kunnen.

Beste, ik geraak ook niet ingelogd op de app.

Kunnen jullie dit ook nakijken?

Reputatie 7
Badge +4

@A.K Ook voor u heb ik het in orde gemaakt. Kan je eens testen aub ?

Vandaag is het opgelost, inloggen lukt nu.

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie geen mailadres in mijn profiel.

Het gaat over het klantnummer vermeld in het profiel.

ik vind op basis van je klantennr geen myproximus account terug
kan je in je profile de gebruikersnaam plaatsen waarmee je wil inloggen ?

Ik zie geen mailadres in mijn profiel.

Het gaat over het klantnummer vermeld in het profiel.

Reputatie 7
Badge +4

@csls , het emailadres die gelinkt is aan je profiel bevat geen MyProximus account. 
Beschik je hier al over?

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 
Zodat de proximus forummedewerkers hier morgen direct mee aan de slag kunnen.

Ik kan ook niet inloggen in Pickx, wat is het probleem?

Reputatie 7
Badge +4

Nathalie, dit komt omdat je MyProximus account aangemaakt werd met je mobiel nummer en niet met je gegevens vanop je factuur (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode).

Beschik je nog over een account waarop je vaste gegevens staan? 

Hier ook het probleem dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn Proximus pickx account vele keren geprobeerd maar telkens  dezelfde melding 

Beste,

ik krijg ook steeds een foutmelding als ik probeer in te loggen. App reeds verwijderd en opnieuw gedownload, maar niet werkt niet. Is het mogelijk om dit eens te controleren? Alvast bedankt!  

 

ik kan me niet inloggen op de Proximus pickx app!! Het springt de heletijd terug naar aanmelden!! Daarna kan ik erin maar zie alleen grijze kaders en daarna komt erop te staan van login staat niet gelinkt!!!

@Stijn19852006  Kan je het nog even uitproberen? Er stond een foutje in onze databases, zou nu terug in orde moeten zijn.

@Stijn19852006 Dit wordt iets voor maandag totdat iemand die van Proximus zelf is, dit kan in orde brengen voor u.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)
Zodat zij hier maandag direct mee aan de slag kunnen.

ik kan me niet inloggen op de Proximus pickx app!! Het springt de heletijd terug naar aanmelden!! Daarna kan ik erin maar zie alleen grijze kaders en daarna komt erop te staan van login staat niet gelinkt!!!

Dit was blijkbaar het probleem. App opnieuw geïnstalleerd en alles werkt nu.

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@michelenkim 

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Heb je de app geïnstalleerd via IOS of Android?

 

Geert

wifi opnieuw opgestart zonder resultaat, youtube geen probleem...

Reputatie 7
Badge +3

@michelenkim 

Heb je de wifi al eens uitgezet en opnieuw ingeschakeld?

Heb je ook problemen bij bv: youtube?

 

Geert