Vraag

Privébericht zelfs niet beantwoord ...

  • 7 October 2020
  • 14 reacties
  • 173 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 683 reacties

Waarom zou je nog privéberichten binnen dit forum versturen aan Proximus medewerker.

Worden zelfs niet beantwoord ...


14 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Ro, niet elke medewerker werkt dagdagelijks op het forum. Men kan bvb landurig afwezig zijn of simpelweg verlof hebben. 
De privé berichten zijn in voege gebracht als een moderator rechtstreeks aan een persoon op het forum gaat vragen om bepaalde gegevens via een privé bericht te gaan doorsturen zodat deze niet openbaar gepubliceerd worden en we zo de privacy van onze klanten kunnen garanderen. 

Waarmee kunnen we je helpen? 

Reputatie 5
Badge +1

Dank voor je info.

Nu kunnen we begrip opbrengen om niet onmiddellijk of iets later uiteraard een antwoord te krijgen.

Reputatie 7
Badge +4

Je mag gerust je privé bericht naar mij sturen, ikzelf ben het meest aanwezig :wink:

Ik probeer al sinds 31 augustus een probleem op te lossen via de klantendienst. Heb ook een contactaanvraag ingediend voor een Bizz medewerker.

Tot nu toe nog altijd niets.

Wat moet je nu eigenlijk doen om eens te kunnen praten met iemand die er wel iets van af weet ?

 

Reputatie 7
Badge +4

@ericsmets , waarmee kunnen we je helpen?

Dat er een Bizz expert bij ons op kantoor langskomt.

Als je heel mijn verhaal wil horen/lezen vanaf 31 augustus, laat je het dan maar weten.

Dan stuur ik je wel een mail

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ericsmets kun je op je profiel het klantnummer van kantoor invullen? Groetjes, Heidi

Profiel aangevuld.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb onze commerciële dienst gevraagd om je te contacteren!

Dag HeidiE,

De klachtendienst heeft mij gebeld maar nog steeds geen reactie van een Bizz Expert.

Wacht hier nu al weken op.

Heb hem reeds zelf gebeld, bericht achtergelaten op zijn Voice mail, maar hij belt niet terug.

Is dat de service van Proximus ?

Ik begin er mijn ding over te denken 8

Reputatie 7
Badge +3

@ericsmets Ik heb een callback gemaakt naar de Bizz afdeling om u te contacteren.Dit zal vandaag gebeuren.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Heb ik ook al twee maal gedaan, op 29/9 en 6/10, echter zonder resultaat.

Laat staan dat ze terugbellen !

Dit probleem loopt al sinds 31/08/20 !

 

Reputatie 7
Badge +3

@ericsmets Via deze link kan je een afspraak maken met een BizzExpert:

https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/contacteer-onze-klantendienst-business.html

Groetjes,
Antonella

Dag Antonella,

Dit heb ik al meermaals gedaan via de link om een BizzExpert te contacteren.

Maar ik heb eindelijk contact met iemand en reeds een afspraak vastgelegd.

Het is eindelijk gelukt na 7 weken.

Van service gesproken voor Bizz klanten !

Reageer