Vraag

PPV


Reputatie 3
Badge +1

In Mijn bibliotheek staat naast NETFLIX de rubriek PPV.

Wat is dat?

 

Groetjes,

 

Paul


19 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik stel me dan de vraag. Is het niet aan proximus om hierover te communiceren?

 

Gegroet allen en een zalige Pasen.

 

Paul

Ja dat wel maar ze zijn niet aanwezig op het forum tot dinsdag om meer uitleg te geven.

Voor u ook en aan iedereen een zalig Pasen, maar het zal voor de grootouders dit jaar toch een heel ander paasfeest zijn zonder de kleinkinderen die afkomen om paaseitjes te zoeken en rapen in de tuin!

 

Reputatie 6
Badge +2

Zijn dat geen diensten of programma's die je kunt bestellen en betalren in fjnctie van wat je verbruikt :Prijs Per Verbruik

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor jouw reactie.

Met jouw indicatie vind ik nu iets in de aard van Pay Per View.

Goed.

Maar weet nu iemand wat ik daar mee moet of kan.

 

 

Het volgende staat in de bijkomende voorwaarden voor digitale televisie:

 

3. Aansprakelijkheid van Proximus

3.1 Proximus draagt geen enkele aansprakelijkheid voor de producten en diensten van derden, noch voor de opvolging of facturatie ervan na verkoop. Proximus heeft geen enkele invloed op de content van derden en biedt bijgevolg geen enkele garantie aangaande de kwaliteit of wettigheid van deze content.

3.2 De Klant die één van de specifieke abonnementen met betrekking tot sport heeft genomen, erkent dat Proximus niet verantwoordelijk kan zijn voor het afgelasten of het uitstel van een wedstrijd. Indien de afgelaste of uitgestelde wedstrijd door de Klant werd besteld via ‘Pay Per View’, zal Proximus deze bestelling terugbetalen aan de Klant. Indien de afgelaste wedstrijd door de Klant werd besteld als onderdeel van een abonnementsformule (anders dan ‘Pay Per View’), wordt de Klant niet terugbetaald. ‘Pay Per View’ biedt de Klant de mogelijkheid om, in real time, naar een uitzending te kijken door enkel voor de toegang hiervoor te betalen.

Wat zie je al je er op klikt bij staat er “geen items”

Reputatie 3
Badge +1

Dag Martin,

 

Dan gebeurt er niets.

Reputatie 3
Badge +1

Na een contact met de 0800…  blijkt dat het iets te maken heeft met Corona en daar zou komen te staan wat je extra besteld hebt.

zie ook hier >

https://www.mm.be/news-nl-40768-eleven-sports-en-onefootball-werken-samen-voor-pay-per-view

is wel van 2019

Reputatie 6
Badge +2

Daar kon je toen er nog voetbal was een losse match bestellen indien je gaan sportabonnement hebt. Maar sinds corona is er geen vietbal meer.

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt.

Reputatie 6
Badge +3

Volgens mij is er gewoon een fout geslopen in de benaming van huidig gehuurde items dat nu met de Engelstalige term wordt aangeduid. De PPV staat op exact dezelfde plaats in de handleiding waar je anders gehuurde opnames vond zie hier: https://www.proximus.be/dam/jcr:443370bb-14df-49f1-b646-5a1eb960c2fb/cdn/sites/support/nl/pdf/tv-manual.pdf~2019-03-06-08-33-04~cache.PDF (pagina 5)

Was mij eigenlijk nog nooit opgevallen dat dit  daar stond, er is wel een software update geweest en ik denk dat dit daar niet stond op mijn decoder met de vorige software versie.

Reputatie 6
Badge +3

Bij mij staat er nu PPV in de plaats. Neen, dat heeft er nooit niet gestaan bij de vorige versies van de tv software. Dus gelinkt aan de nieuwe update. Gewoon de veldnaam die in het Engels staat in plaats van in het Nederlands.

Inderdaad als ik er op klik krijg ik “geen items gevonden” 

Reputatie 6
Badge +3

Het is gewoon puur een taalprobleem en geen technisch probleem. Maar ik begrijp ook wel de vraag omdat dit hiervoor nooit stond in het tv-menu, dat men zich vragen stelt.

ik ging er inderdaad ook nooit op gelet hebben moest PaulBonnyns dit hier niet op tafel gegooid hebben. En gelukkig niks om zorgen over te maken :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +3

Eigenlijk had dit opgemerkt moeten worden tijdens de kwaliteitscontrole alvorens de nieuwe versie gelanceerd werd van de tv-software. Maar missen is menselijk. Voor jullie ook een zalig Pasen.

ja soms laat men wel eens bij het breien een steek vallen :wink:

Reageer