Vraag

Play 7/kanaal 16


De zender Play 7 is onvindbaar op onze decoder. Deze zou uitzenden op kanaal 16, maar dit kanaal is evenmin terug te vinden ( springt direct van kanaal 15 naar kanaal 17). Opnemen van Play 7 kunnen

we wel. Iemand raad?

 

 

 


22 reacties

zet eens eerst de decoder stroomloos en herstart dan de bbox = 5sec de stroom onderbreken en als je terug kunt surfen, de decoder weer onder stroom zetten.

Zie je P7 ook niet op je decoder als je scrolt in de lijst “zenders hernummeren” 

Reputatie 6
Badge +3

Play 7 is enkel in HD beschikbaar. 

Als u uw lijnnummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel kan ik het nakijken voor u.

Ik heb zojuist mijn klantennummer toegevoegd!

 

Reputatie 3
Badge

@EBASK 

Ik denk dat het afhankelijk is in welke regio dat je woont( ik woon regio Mechelen)van hoe en waar bepaalde zenders zijn terug te vinden.

Bij mij is PLAY 7 terug te vinden op kanaal 24 al deze zenders zijn automatisch vast gelegd op deze plaatsen door proximus(na  update wanneer er nieuwe zenders bijkomen)  ,ik heb hier zelf niets aan verandert.Bij u kan het zijn dat proximus die op een andere positie heeft geplaatst.

16-dobbit tv

17- regionale tv

18-VTM gold

19-PLAY 6

20-SPORT10

96- out tv

 

 

Alvast bedankt voor alle antwoorden. Probleem is dat bij ons Play 7 op geen enkel kanaal te vinden is en dat kanaal 16 bij onze decoder ontbreekt.

andere zenders kun je wel in HD bekijken veronderstel ik toch en niet alleen in SD?

Reputatie 7
Badge +2

Komt er ook nog een replay functie voor Play 7? Wou gisteren een film opstarten uit de TV gids en nu blijkt dat er voor die zender geen replay is.

zou het ook kunnen dat het die film is waarop geen replay mogelijk is want niet alle programma’s laten repaly toe, nee ?

Reputatie 7
Badge +2

zou het ook kunnen dat het die film is waarop geen replay mogelijk is want niet alle programma’s laten repaly toe, nee ?

Neen in de hele TV gids van Play 7 stond geen enkel programma met de replay functie.

Ah Ok bedankt voor de feedback

Reputatie 7
Badge +4

@EBASK Je lijnsnelheid is wel hoog genoeg om HD-zenders te bekijken, dus normaalgezien zou je Play7 wel moeten kunnen zien op kanaal 16 als je je zendervolgorde niet gewijzigd hebt. Ik heb voor de zekerheid even je zenders verwijderd en terug geactiveerd. 

@evebxl TV replay is wel beschikbaar op Play7. Maar ik heb het net hier getest en ik kan ook niets heropstarten op de V5c. Op V7 werkt het wel. We hebben ondertussen de oorzaak gevonden en ik laat dit zo snel mogelijk oplossen.  

@HadewychT 

Gelukt: kanaal 16 is nu actief! Wij zijn nu echter wel al onze opnames kwijt van onze decoder…

 

 

@HadewychT  Wij kunnen nu ook helemaal niets meer opnemen!

je kunt proberen door de → toestellen te herstarten voor internet en tv? | Proximus

Reputatie 7
Badge +4

@EBASK De actie die ik gedaan heb zou geen invloed mogen hebben op je opnames. Ik zie ze hier ook nog wel staan. Kan je je toestellen eens herstarten

Krijg je een foutmelding als je probeert op te nemen ? Kan je dat ook nog eens testen na het herstarten van je toestellen ? 

@HadewychT 

Met de decoder te herstarten geraakt het niet opgelost. Moet ik ook de modem herstarten?

 

Reputatie 7
Badge +4

@EBASK Best wel ja, en dit volgens de procedure die in de link in mijn vorig bericht uitgelegd is. Beide toestellen werken samen om de nodige info tot op uw TV te krijgen. Het kan dus zijn dat het probleem zich daar bevindt. 

@HadewychT : decoder en modem hertstart, maar het probleem is niet opgelost…

 

Reputatie 7
Badge +4

@EBASK Kan je de decoder dan nog eens resetten aub ? Als dat niet helpt zullen we hem vervangen. 

Reputatie 7
Badge +4

@evebxl Op dit ogenblik is TV Replay op Play 7 (en andere nieuwe kanalen)enkel mogelijk op de V7. De V5 en V6 zullen tegen eind dit jaar aangepast worden om het ook op deze decoders mogelijk te maken. 

Reputatie 7
Badge +2

@evebxl Op dit ogenblik is TV Replay op Play 7 (en andere nieuwe kanalen)enkel mogelijk op de V7. De V5 en V6 zullen tegen eind dit jaar aangepast worden om het ook op deze decoders mogelijk te maken. 

Bedankt voor de informatie HadewychT

@HadewychT Decoder nogmaals gereset, heeft niet geholpen. Ik weet niet of het zou helpen hem te vervangen, ik ben bang dat ik hetgeen ik ondertussen heb opgenomen ook ga kwijt zijn...

Reageer