Telkens wanneer ik inlog krijg ik de melding account niet gekoppeld.
Zoals zo velen zie ik.
Telkens wanneer ik inlog krijg ik de melding account niet gekoppeld.
Zoals zo velen zie ik.
Ik heb hetzelfde probleem.
De app werkt niet en krijg volgende pop up.
al gebeld met Proximus, zou in orde moeten zijn, maar zelfde issue blijft.
heb ook al geprobeerd om de app toe te voegen in mijn producten in de MyProximus app. Maar pagina bestaat niet, krijg een 404 error.
hi
Hallo ik kan me niet inloggen via de pickx app op mijn iPhone. Ik blijf op vastzitten op het laadscherm. Al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Niets werkt.
hi, kan je nu nog even opneiuw proberen inloggen
Ik heb hetzelfde probleem.
De app werkt niet en krijg volgende pop up.
al gebeld met Proximus, zou in orde moeten zijn, maar zelfde issue blijft.
heb ook al geprobeerd om de app toe te voegen in mijn producten in de MyProximus app. Maar pagina bestaat niet, krijg een 404 error.
Hallo ik kan me niet inloggen via de pickx app op mijn iPhone. Ik blijf op vastzitten op het laadscherm. Al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Niets werkt.
Ik heb de koppeling tussen het account en de Pickx app opnieuw gekoppeld.
Om te testen logt u best eens uit de app en opnieuw inloggen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.