Vraag

pickx werkt niet meer op ipad ios 12.4.4

  • 19 January 2020
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

Sinds ongeveer 5 dagen werkt pickx niet meer op mijn ipad. Ik heb reeds verschillende keren geprobeerd om te reinstalleren maar niets helpt

Ik kan inloggen, maar verder geen beeld. Enkel: oeps, er ging iets verkeerd

 


4 reacties

met iOS zijn er inderdaad al door anderen ook problemen met pickx app gemeld ,
maar morgen als de mensen van Proximus zelf hier terug langskomen kunnen ze verder inlichten geven….

Lukt het dan wel nog op de Pickx website? https://www.proximus.be/pickx/nl

Momenteel zijn er inderdaad nog problemen met de iOS versie. De developers zijn naarstig bezig om deze op te lossen.

Ik heb het aan het praten gekregen maar vraag.me niet hoe. Er is iets compleet verkeerd. De app werkte niet, zelfs niet na verschillende keren uitproberen. Ik heb nog eens gekeken maar geen nieuwe versie in de app store. Ik probeerde dus via de pickx website.  Op mijn ipad was het onmogelijk om te streamen met safari. Ik kreeg de boodschap dat ik chrome moest installeren. Ik probeerde chrome, maar toen ik probeerde te streamen, kreeg ik het antwoord dat ik de applicatie moest gebruiken . Maar…. die werkte toch niet?  Wel, de site in chrome zei me dat ik de app moest bijwerken (referentie naar een nieuwe versie beschikbaar sinds 19 uren die een bug oplost waardoor het onmogelijk was om de home page te laden). Ik heb dus vanuit  chrome de qapp bijgewerkt.

en…… alles werkt.:grinning:

 

 

 

 

 

 

 

21 jan. 2020  iOS versie 5.2.3

In deze update hebben we verschillende bugs opgelost dankzij jullie waardevolle feedback, waaronder een belangrijke bug waardoor de homepagina niet wou laden.

Reageer