Vraag

Pickx werkt niet meer op iPad


Reputatie 1
  • Practitioner
  • 26 reacties
Proximus Tv staat op mijn iphone en ipad.
Recent wijzigde dit naar Pickx en ik heb tot enkele dagen geleden de app kunnen openen en heb ook opgenomen programmas kunnen bekijken. Het was mij wel opgevallen dat ik niet alle afleveringen van een serie op mijn ipad zag ( terwijl die blijkbaar nog wel op de TV beschikbaar zijn(?)).
Sinds gisteren opent de app niet meer op mijn ipad wat heel vervelend is. Ikheb de app al verwijderd en weer geplaatst, ik hen wifi uitgeschakeld en mobiele data aan, ik heb mijn ipad volledig afgezet... niets werkt.
Ik heb zonet Pickx geopend op mijn iphone en daarop kan ik live programmas bekijken en ik heb ook een opname geopend. Daar werkt alles (voorlopig?) nog.
Kunt u mij helpen met de app op mijn ipad (ios 10.3.3)?

71 reacties

Ter info: pas morgen komen de proximus medewerkers terug langs op het forum om je instellingen eens na te trekken en je verder te helpen, blijkbaar ben je niet alleen waarbij ineens problemen optreden met pickx op iPhone en iPad
Reputatie 1
Ok. Indien nodig ben ik morgen te bereiken per maol of telefoon.

Bedankt voor de reactie.
Reputatie 1
Is er al nieuws over het probleem met Pickx op de Ipad.
Ondertussen zouden de problemen op iOS moeten verholpen zijn. Mocht je toch nog problemen opmerken, best even de app deïnstalleren en opnieuw installeren.
Reputatie 1
Ik heb Pickx verwijderd en via appstore weer binnengenomen.
Spijtig genoeg is er niets gewijzigd.
Wanneer ik op de app klik wil hij openen maar daarna stopt het onmiddellijk.
Vervelend!
Jouw configuratie hier staat alleszins correct. Heb je jouw toestel gewoon al eens herstart?
ik lees van sommigen dat je eerst de app geforceerd moet stoppen en dan data ook eerst verwijderen vooraleer opnieuw te installeren maar ik weet niet of dit ook geldt voor het iPad iOS systeem!
Reputatie 1
Het gaat van kwaad naar erger...
Ik heb de app verwijderd en het toestel afgezet.
Na herstart de app weer willen opladen.
Het opladen loopt niet tot het einde en na enige tijd krijg ik bericht " proximus pickx opladen niet mogelijk op dit moment".
Reputatie 1
Ik heb even de app van knack als abonnee verwijderd en opnieuw ingesteld.
Alles verloopt vlekkeloos, dus aan mijn toestel zal het niet liggen denk ik dan.
Reputatie 7
Badge +4
Het gaat van kwaad naar erger...
Ik heb de app verwijderd en het toestel afgezet.
Na herstart de app weer willen opladen.
Het opladen loopt niet tot het einde en na enige tijd krijg ik bericht " proximus pickx opladen niet mogelijk op dit moment".


Het kan een tijdelijk probleem zijn, ik heb het in elk geval doorgestuurd naar de betrokken dienst zodat ze dit kunnen nakijken. Ik zou je aanraden om even te wachten en morgen nog eens proberen te installeren.
Ik laat hier in elk geval weten wanneer ik antwoord krijg van de betrokken dienst.
Reputatie 1
Het probleem is niet tijdelijk.
Ik heb nogmaals de app verwijderd, mijn toestel afgezet, de app opnieuw geplaatst en alles blijft zoals 3 dagen terug.
Bij het aanklikken van de app flikkert hij even maar de app opent niet.
Zoals reeds gemeld heb ik dit probleem niet met andere apps.
Hebben jullie al nieuws?
Inderdaad een vervelend probleem.
IPad heropstarten, app verwijderen en terug installeren,... niets helpt.
Iedere keer als er wijzigingen in de app zijn loopt er wel iets verkeerd.
Bij de oudere generaties ipad van mijn vrouw en kinderen werkt het wel, Ipad Pro niet...
Reputatie 7
Badge +4
Er zijn inderdaad meerdere mensen die ons het zelfde probleem melden, ik vermoed dus dat er ergens een compatibiliteit probleem is met IOS 10.3.3 , de betrokken diensten is het aan het nakijken, ik laat hier zeker iets weten wanneer er een antwoord komt.
Reputatie 1
Ok bedankt
Samuel even tussendoor op de ,post
>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/proximus-hardware-47834
kan ik geen antwoord posten krijg altijd de melding :
"Jouw reactie is verstuurd. Hij wacht op beoordeling en wordt gepubliceerd na de goedkeuring van een moderator. "
wat ik wou posten daar is het volgende mss kun jij dit daar posten of beantwoorden:
Wat hier vroeger nog gepost werd op het forum ivm draadloze oplossingen:
WiFi booster:
vervangt de Wi-Fi Extender en Wi-Fi Bridge.
Verkrijgbaar online of telefoon en
kan worden geplaatst door de technicus(wanneer gevraagd of voorgesteld).
Dit toestel is in huur.
WiFi bridge:
wordt niet meer online aangeboden.
Verkrijgbaar in winkel zolang de voorraad strekt.
Wordt door technicus geplaatst wanneer er reeds een bestaande wifi bridge staat welke defect is (in garantie).
PLC:
Wordt niet meer verkocht in winkel en online.
Kan uitzonderlijk worden geplaatst door technicus in bepaalde opstellingen
wanneer de booster geen oplossing geeft of wegens defect (in garantie)
Bij het openen van de app sluit de app direct ???op iPad pro werkt deze wel , op iPad 3 niet ! Proximus tv app werkte wel !
Reputatie 2
Badge
Dit is onaanvaardbaar voor een bedrijf als Proximus. Programmas wijzigen zonder na te gaan
of het op een paar basis configuraties te testen, alvorens uit te rollen. Ik heb al maanden terug
gevraagd om dit steeds eerst af te toetsen, maar 'voice of the customer' is blijkbaar iets die
de developers niet kennen.
Is het mogelijk om een vorige versie van voor een paar weken terug online te zetten.

Hier identiek probleem op iPad 2, ios 9.3.5 ( hoogste ondersteunde IOS).
Reputatie 1
Het is nu de 5e dag dat ik geen gebruik kan maken van de diensten waarvoor ik een belangrijke som per maand betaal.
Als klantenervaring is dit "0".
Vorige week nog bezoek gehad van medewerker in het kader van happy house wat top was en nu dit...?
Het is inderdaad onaanvaardbaar dat men onvoldoende test vooraleer iets online te plaatsen.
Ik hoop dat u morgen vrijdag een oplossing vindt want anders ga ik week 2 in zonder dat ik mijn opnames op de Ipad kan bekijken.
Is er echt niemand bij Proximus in staat dit op te lossen? Ik ben niet alleen met dit probleem!
Pickx app na update onbruikbaar Op iPad. En ik ben duidelijk niet de enige. Hoog tijd dat Proximus zijn klanten helpt.
En wel snel. Een beetje beleefdheid tegenover wie je salaris betaalt zou passen : communicatie aub !!
Pckx app na update onbruikbaar op Ipad - Waarom de verbruiker niet verwittigen?? - Kan de vorige versie niet terug geactiveerd worden? - Heeft Proximus geen "B-plan"?
Proximus is er terug een zootje van aan't maken . . .
Reputatie 1
Inmiddels 3 dagen zonder nieuws van Proximus en 7 dagen zonder Pickx op mijn Ipad.
Ik veronderstel dat ik dit weekend ook geen oplossing mag verwachten?
Heeft niemand bij Proximus hiervoor een oplossing?
Wij betalen bovendien een supplement als businessklant.
Als ik morgen tijd heb probeer ik de helpdesk.
Reputatie 7
Badge +4
hi all
we zijn momenteel nog dit problem aan het bekijken en werken aan een oplossing
onze excuses voor het ongemak
Ook bij ons werkt de app pickx niet meer op de iPad. Op mijn telefoon van Samsung wel nog. Wat is hiervan de reden?
Proximus is bezig met een oplossing te zoeken hebben ze hier al gemeld in een andere post.
Reputatie 7
Badge +4
Klopt inderdaad, men is hier nog steeds mee bezig.

Reageer