Vraag

Pickx werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 30 April 2020
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Beste,

Ik ben sinds vanmiddag Biz Office-klant bij Proximus.
Ik heb de Pickx-app gedownload voor Apple TV, iPad en iPhone, maar op geen van de drie toestellen kan ik inloggen. ‘Mijn login blijkt niet gekoppeld te zijn aan een Pickx-account’, luidt de foutmelding. Nochtans staat de app tussen mijn tv-producten. Kunnen jullie dit probleem zsm oplossen aub?

Dank bij voorbaat!

Nicolas

 

 


2 reacties

Als je nog maar juist klant bent zal nog niet alles doorgestroomd zijn en kan het normaal zijn dat het nog niet lukt.
Maaar het ​​​​​​ kan het ook zijn dat er van Proximus uit een instelling moet gedaan worden, echter komt er tot maandag hier niemand meer langs op het forum die van Proximus zelf is.
NB: in geval van nood kun je wel tijdens die drie dagen gratis bellen naar de helpdesk 0800 22 800

Kan je nu nog even uitproberen? Ik heb de koppelingen hier voor je alvast in orde gezet.

Reageer