Skip to main content

Beste,

 

heb de pickx app al meermaals verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en krijg telkens deze melding bij het opstarten van de app. 
 


weet er iemand een oplossing?

 

mvg,

Jeroen

werkt het wel goed via de webversie : → TV, sport, films en series live uitgezonden of uitgesteld in replay - Proximus Pickx

NB: morgen komen de Proximus medewerkers (moderators) terug langs op het forum.


werkt het wel goed via de webversie : → TV, sport, films en series live uitgezonden of uitgesteld in replay - Proximus Pickx

NB: morgen komen de Proximus medewerkers (moderators) terug langs op het forum.

Nee dit werkt ook niet.

Ik krijg onderstaande melding.


Mvg,

Jeroen de Rond


Best een reactie afwachten dan tot er morgen een prox medewerker (moderator) hier de draad opneemt om na te trekken of de koppeling van je TV abo met pickx in orde is.


Reageer