Beste,
heb de pickx app al meermaals verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en krijg telkens deze melding bij het opstarten van de app.
weet er iemand een oplossing?
mvg,
Jeroen
Beste,
heb de pickx app al meermaals verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en krijg telkens deze melding bij het opstarten van de app.
weet er iemand een oplossing?
mvg,
Jeroen
werkt het wel goed via de webversie : → TV, sport, films en series live uitgezonden of uitgesteld in replay - Proximus Pickx
NB: morgen komen de Proximus medewerkers (moderators) terug langs op het forum.
werkt het wel goed via de webversie : → TV, sport, films en series live uitgezonden of uitgesteld in replay - Proximus Pickx
NB: morgen komen de Proximus medewerkers (moderators) terug langs op het forum.
Nee dit werkt ook niet.
Ik krijg onderstaande melding.
Mvg,
Jeroen de Rond
Best een reactie afwachten dan tot er morgen een prox medewerker (moderator) hier de draad opneemt om na te trekken of de koppeling van je TV abo met pickx in orde is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.