Vraag

pickx . sports zenders werken niet

  • 7 February 2020
  • 6 reacties
  • 443 Bekeken

Pickx werkt wel maar voor de sport zenders, die betalend zijn!, krijg ik steeds de melding “stream not available”.

niet leuk als je een avondje voetbal via de app had voorzien en al zeker niet omdat je beseft dat je wederom betaald om niets terug te krijgen

is niet de eerste keer maar ik overweeg het wel de laatste keer te laten zijn


6 reacties

wat je eventueel eens zou kunnen proberen is door je decoder even te herstarten (door zijn spanning even te onderbreken) en zien of het dan niet lukt mss heeft het iets te maken met de synchronisatie tussen decoder en pickx enfin ik ben, niet zeker dat het daarmee zal opgelost zijn en aan u de keuze om het al dan niet te proberen.

dit werd hier vroeger nog gemeld door anderen en als ik mij goed herinner moeten ze bij proximus iets aanpassen in je profiel, maar hier komen de proximus medewerkers niet in het weekend, mss kunnen ze dit wel op de helpdesk anders moet je morgen of overmorgen eens proberen door te bellen op 0800 22 800

Reputatie 6
Badge +2

Gisteren en eergisteren had ik daar ook wel wat moeite om het in gang te krijgen, vandaag niet meer.

Probeer eens via de website www.proximustv.be dus gewoon internetten zonder app.

Ik heb de app op zowel een iPad als een android telefoon. Op beide werkte de sport zenders niet. 

Reputatie 6
Badge +2

Jij zegt via de app : ik heb een app op mijn android tablet. En daar heb ik nooit problemen gezien, maar ik kijk daar niet veel op, het beeld ik een beetje kleiner dan op TV en PC

Op PC  kan ik op internet via www.proximustv.be die betalende sportzenders op twee manieren vinden : 

  • via de tv-gids : het is wel lastig want je moet dikwijls klikken om op 101 te geraken
  • via zoeken en daar “sports” in te vullen, dan krijg je het hele lijstje

je zit blijkbaar in de zelfde situatie zoals hier

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/belgian-sports-kanalen-niet-beschikbaar-via-browser-computer-www-proximus-be-pickx-49543

verder ter info:

maar de medewerkers van proximus zelf komen hier pas maandag terug langs.

In het weekend kun je wel gratis bellen naar de helpdesk 0800 22 800

Reageer