Vraag

pickx sport gaat niet open

  • 26 December 2021
  • 9 reacties
  • 161 Bekeken

In mijn tv opties zette ik Pickx sports open … maar hij blijft staan in we werken er aan 🙈


9 reacties

@AntonellaD alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@Hendrik Cocquyt Op dit moment staat Pickx Sports voor jou nog niet actief. Mag ik deze tv-optie voor jou activeren? Groetjes, Antonella

@AntonellaD Wat is het probleem precies?  Waarom kan ik van thuis (via MyProximus) mijn tv-bundel zelf niet meer openzetten?

Als u dit nu voor mij gaat activeren zal ik de volgende keer opnieuw hetzelfde probleem ondervinden, als ik niet precies weet wat er fout loopt ;-)

Reputatie 7
Badge +3

@Hendrik Cocquyt Indien je dit wenst te laten uitzoeken heb ik het bestelnummer nodig en printscreens van alle stappen dat je volgt voor de activatie van de tv-optie en de foutmelding dat je krijgt. Groetjes, Antonella

@AntonellaD Ik ga naar mijn tv-opties binnen MyProximus

 

Reputatie 7
Badge +3

@Hendrik Cocquyt Hier leid ik uit af dat je beide tv-opties hebt besteld via MyProximus en ze beide blijven hangen op ‘We werken eraan’. Wanneer gebeurde deze bestelling? Heb je bevestiging ontvangen per e-mail met de bestelnummers? Groetjes, Antonella

@AntonellaD Nee dat is net het probleem … sedert we nu Flex zijn hebben we dit steeds voor … er komt geen automatisch meldingen meer door via mail of sms. Het systeem blijft steeds hangen bij “We werken er aan” 

Ik moet steeds naar het 0800 nr bellen en hopen dat ik daar een goede (vriendelijke) technieker tref die (volgens hun verwoording) een schuifje kunnen open zetten.  Na 5 minuten is de activatie dan in orde.  Nu al enkele keren proberen bellen … maar niemand kan of wil het openen.  Ondertussen is het voetbalweekend uiteraard voorbij :confounded: 

Vroeger toen het nog All Sports noemde had ik hier nooit problemen mee.  Ik kon de optie kiezen en binnen de 24 uur stond die actief.

Reputatie 7
Badge +3

@Hendrik Cocquyt In dit geval meld je dit probleem het beste via de shaker (door in de app van MyProximus te schudden met je gsm-toestel) want zonder bestelnummer is het voor ons onmogelijk om dit uit te (laten) zoeken. Via de shaker komt het bij een dienst terecht dat dit wel verder kan nakijken. Ze gaan dan na als er iets mis is met jouw account en lossen dit ook voor je op. Groetjes, Antonella

FYI: In afwachting dat de Prox forummedewerkers hier maandag terug langskomen om dit verder na te trekken, best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan wel.

Reageer