Vraag

Pickx sport

  • 22 January 2023
  • 9 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Dacht ik even  naar  het veldrijden te kijken, wat vroeger gratis was, en nu………...Betaal maar jongens.

zelfs de zender is nergens meer te zien.

Px verdient nog niet genoeg


9 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Dacht ik ook op Een of Pickx Live. Maar helaas wordt uitgezonden via Telenet play sports en gratis sport kanaal van Telenet. Gewoon schandalig zo één wedstrijd moet toch voor iedereen zichtbaar zijn 🤔😉

Reputatie 4
Badge +1

Op Pickx wordt ze  ook uitgezonden, alleen als je ervoor betaald kan je kijken.  Voorheen was dat gratis.

Px is alleen maar  duurder geworden, niets gratis meer.

Reputatie 7
Badge +1

Klopt. Maar bij Telenet wordt deze wedstrijd zowel op play sports als het gratis sportkanaal van Telenet uitgezonden. Daar  kan het wel bij Proximus niet meer. Sinds de nieuwe CEO zijn wij er als klanten erop achteruit geboerd. Heel jammer 😔

Mag ik echt eens vragen om aub iets te doen aan de zogenaamde voetbalcommentatoren die tegenwoordig zichzelf zo belangrijk vinden. Waarom moet het ook in duo-vorm? ‘Raes: “Die gaat reclameren tegen de arbiter. Wes, heb jij vaak tegen de arbiters gereclameerd?’ De genaamde supervoetballer uit Ninove die elk doelpunt een fout van de verdediging vindt maar nooit over een mooie goal kan spreken, begint dan met stevige stemverheffing een verhaal van zijn (sic) glorieperiode. Daarna volgen gegarandeerd statistieken, de laatste 18 matchen, de komende tien wedstrijden, de broer van de keeper die vroeger zijn schoenen poetste, de trainer die in korte mouwen langs de lijn staat (hey Wes, heb jij vroeger een trainer gehad die in korte mouwen trainde?) en intussen wordt er gescoord maar doorgaans hebben de beide heren dat niet gezien. Ook niet dat de speler buitenspel liep, maar gelukkig weten we nu wel dat de mama van X hem jarenlang naar de training voerde. Ik heb vandaag nog eens geluisterd naar Cercle-Standard en ik heb 24 keer ‘Wes’ gehoord en 27 keer ‘Frank’. En ik die dacht dat Pickx voor de kijkers bestemd was maar nee, elke match is een café-onderonsje van twee heren die denken de Absolute Wijsheid in pacht hebben. Luisteren naar een voetbalmatch is tegenwoordig zo ongelooflijk vermoeiend en ergerlijk geworden, terwijl ik alleen wil zien en horen welke speler er van A naar speler B een voorzet geef. Wanneer ik wil weten wat de stand tussen Cercle en Standard in 1987 eindigde en wie de doelpunten scoorde (hey, Wes, heb je nog tegen Josip Weber gespeeld), dan zoek ik dat wel zelf op. En dan zijn er nog de kwaliteit van de goals, .de statistieken van de korte ne lange hoekschoppen, de Man van de Match, de afstanden die X liep, de ploegen die het meeste met het hoofd scoorden, enz. Nog deze tip, beste Mr. Sonck: Cercle die goed speelt en Standard die vaak verdedigend speelt, is een grove taalfout waar men in het lager onderwijs al de regels van meegeeft….

Reputatie 7
Badge +3

@Mario Brugge 

ik stel voor dat je je bericht naar de betrokken tv zender stuurt

Proximus zendt uit, maar heeft geen vat op de presentatoren..

groeten

Tina

Beste Tina. Dank voor de reactie. Heb jij daar toevallig een mailadres van? Groetjes en dank. 

Reputatie 7
Badge +3

@Mario Brugge 

nee sorry

ik heb geen idee welke zender dit stuk heeft uitgezonden

jij wel, vermoed ik?  Dan kan internet/google je wel helpen en geven wat je zoekt … Succes!

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +1

Klopt. Maar bij Telenet wordt deze wedstrijd zowel op play sports als het gratis sportkanaal van Telenet uitgezonden. Daar  kan het wel bij Proximus niet meer. Sinds de nieuwe CEO zijn wij er als klanten erop achteruit geboerd. Heel jammer 😔

@tina.b. Bedankt voor het antwoord van het commentaar. Maar als men een vraag stelt over waarom er op Pickx live alle veldrit wedstrijden niet meer allemaal uitgezonden worden, de teletekst op v5 met harde schijf niet/anders werkt dan is het stil bij de PX medewerkers. Jammer 😥

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 

we hebben ook niet meer info over de zenders: het is steeds een verhaal van marketing, van uitzendrechten en betalen, Het medialandschap is een zeer variabel/flexibel gebeuren…

Jammer, maar wat voor de ene OK is, is voor de andere niet OK… dat is altijd al zo geweest… 

algemeen : We proberen een zo groot mogelijk publiek te bereiken, maar er zullen altijd kijkers zijn die het anders hadden gewild.. dat zal je bij de concullega’s ook wel hebben…

dus..; het blijft stil want er is geen verder commentaar op te geven  :-)  Enige wat we vanuit het forum kunnen doen is reacties doorsturen naar de betrokken diensten, wat we ook zeer regelmatig doen, hoor! 

Wat je melding betreft van V5 moet ik de tech collega’s om advies vragen.. 

Groetjes

Tina

 

Reageer