Sinds gisteren werkt de applicatie Pickx niet op mijn iPad.
Stream niet beschikbaar … probeer opnieuw.
Wat is niet aan de hand ?
ro
Sinds gisteren werkt de applicatie Pickx niet op mijn iPad.
Stream niet beschikbaar … probeer opnieuw.
Wat is niet aan de hand ?
ro
Heb alle aangesloten toestellen even getest op werking met Proximus tv en alles werkt nog .
Dus o.k. en dank voor je support !
Wat betreft Ipad zullen we de werking verder opvolgen .
Nog een prettige winterse zon dag !
ro
Alhoewel deze voormiddag na herinstallatie Pickx alles normaal werkte, , krijgen we deze namiddag op iPad gewoon het draaiend wieltje .
Kan toch niet zijn, dat we weer moeten herinstalleren ? Dan zullen we vlug over het aantal toegelaten aangesloten apparaten zitten ( blijkbaar 10 voor v7 ) , want bij herinstallatie telt er gewoon een apparaat bij .
Wat is er aan de hand met Pickx en iPad ?
ja en de toestellen wissen kun je niet direct dacht ik er moet een zeker tij over lopen, weet niet meer hoeveel.
Ook even controle gedaan en werkt. Duurt wel even voor d’r “connectie’ is,
Nu werkt alles weer terug normaal … maar voor hoelang ?
Vraag blijft : wat is hier de oorzaak van ?
ro
Te vroeg victorie geroepen …
Dit bij Pickx live tv : ( geel live tv dus ...)
Kan er nu echt niemand van Proximus hier een helpende hand uitreiken ???
ro
Laat het ons zeker weten of er nog problemen voor doen met Ipad.
Voor jou ook nog een prettig dag!
hi
en op welke IOS versie werkt je ipad momenteel ?
Gisteren na herinstallatie op iPad even gewerkt, dan vastgelopen.
Eigenaardig, tegen de avond nogmaals geprobeerd , en na lange tijd wachten, werking normaal.
Deze voormiddag tweemaal getest en nu op dit moment eveneens getest. Werking normaal. Ook geen lange wachttijd bij starten.
Vandaag blijkt het stabiel te zijn, maar ja, waarom gisteren zo met haperingen ? Dat geeft geen vertrouwen.
IPAD staat op versie 14.4 .
Kunt u voor mij ook nakijken of met de herinstallatie van Pickx niet te veel toestellen op mijn klantnummer staan ?
Volgende toestellen dienen aangesloten te blijven :
Dus zouden er maximaal 5 toestellen mogen operationeel zijn op mijn abonnement . Kunt u dit eveneens nazien ?
En eventueel verklaring waarom Pickx op iPad gisteren niet zo stabiel was ?
vriendelijke groeten.
ro
Die toestellen kun je zelf ook wissen via je decoder als je er wilt wissen er mogen tot max 10 toestellen aangesloten zijn.
MAAR moest jij weten hoe dat gaat op v7 , advice WELKOM 😉
ro
Nee dat zal waarschijnlijk nog niet mogelijk zijn met de v7; ik doe doe het mijn V5-C decoder.
Eigenlijk zouden ze het veel beter mogelijk moeten maken via Myproximus en/of via Proximuspickx-app/webversie
Inderdaad Martin, goede suggestie !
Ook vandaag zaterdag weer problemen met Pickx op iPad. Stream niet beschikbaar !
Wat is er aan de hand ?
Hopelijk geven ze het maandag eens door aan een specialist die tot het op de bot wilt uitpluizen!
het wordt echt vervelend. Soms werkt het, zoals gisteren terug na het uitvallen. Vandaag weer niks
Jonathandr had het probleem ‘ bij de hand gegrepen’ , maar niks meer van gehoord… hopelijk heeft hij het niet losgelaten.
Support is soms echt onzeker … maar toch moet er een reden zijn dat iPad streaming niet werkt en dit zelfs met de laatste versie van sw op iPad !
Hopelijk snel reden bekend wat er aan de hand is …
ro
inderdaad raar want ik heb de zelfde laatste OS versie er op staan.
Ik persoonlijk kijk nu wel veel meer via de Webversie op mijn laptop
Martin, dat kan ik ook doen natuurlijk. Neemt niet weg dat hier toch een logische verklaring voor moet zijn waarom het niet werkt.
Kan het zijn dat WiFi netwerk niet voldoende capaciteit heeft op bepaalde momenten ( vaste pc op WiFi op zelfde moment .. ) ? Ik zoek maar naar verklaringen ..
ro
als je dan vaste pc loskoppelt is het dan wel direct in orde…
werk je met one ssid actief anders eens een tijdje uitzetten om te weten of het daar iets mee te maken heeft ik werk zonder One SSID
We gaan het eens rustig bekijken ...
Nochtans zijn er al die gemeld hebben dat het terug in orde is en ook bij mij werkt het terug op mijn Ipad. → zie hier bv.
Van anderen heb ik dan gehoord dat het pas terug werkte bij hen na her-installeren
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.