Sinds gisteren werkt de applicatie Pickx niet op mijn iPad.
Stream niet beschikbaar … probeer opnieuw.
Wat is niet aan de hand ?
ro
Sinds gisteren werkt de applicatie Pickx niet op mijn iPad.
Stream niet beschikbaar … probeer opnieuw.
Wat is niet aan de hand ?
ro
Laat het ons zeker weten of er nog problemen voor doen met Ipad.
Voor jou ook nog een prettig dag!
Heb alle aangesloten toestellen even getest op werking met Proximus tv en alles werkt nog .
Dus o.k. en dank voor je support !
Wat betreft Ipad zullen we de werking verder opvolgen .
Nog een prettige winterse zon dag !
ro
Verklaring dat PICKX applicatie werkt op IPad als er geen tv op staat, klopt toch niet.
Op dit moment geen tv die op staat en toch geen stream naar IPad.
Wat is het nu ?
of andere Proximus medewerker die kan helpen
Volgende toestellen dienen aangesloten te blijven :
Dank alleszins
ro
We gaan het eens rustig bekijken ...
als je dan vaste pc loskoppelt is het dan wel direct in orde…
werk je met one ssid actief anders eens een tijdje uitzetten om te weten of het daar iets mee te maken heeft ik werk zonder One SSID
Martin, dat kan ik ook doen natuurlijk. Neemt niet weg dat hier toch een logische verklaring voor moet zijn waarom het niet werkt.
Kan het zijn dat WiFi netwerk niet voldoende capaciteit heeft op bepaalde momenten ( vaste pc op WiFi op zelfde moment .. ) ? Ik zoek maar naar verklaringen ..
ro
inderdaad raar want ik heb de zelfde laatste OS versie er op staan.
Ik persoonlijk kijk nu wel veel meer via de Webversie op mijn laptop
het wordt echt vervelend. Soms werkt het, zoals gisteren terug na het uitvallen. Vandaag weer niks
Jonathandr had het probleem ‘ bij de hand gegrepen’ , maar niks meer van gehoord… hopelijk heeft hij het niet losgelaten.
Support is soms echt onzeker … maar toch moet er een reden zijn dat iPad streaming niet werkt en dit zelfs met de laatste versie van sw op iPad !
Hopelijk snel reden bekend wat er aan de hand is …
ro
Hopelijk geven ze het maandag eens door aan een specialist die tot het op de bot wilt uitpluizen!
Ook vandaag zaterdag weer problemen met Pickx op iPad. Stream niet beschikbaar !
Wat is er aan de hand ?
Inderdaad Martin, goede suggestie !
Nee dat zal waarschijnlijk nog niet mogelijk zijn met de v7; ik doe doe het mijn V5-C decoder.
Eigenlijk zouden ze het veel beter mogelijk moeten maken via Myproximus en/of via Proximuspickx-app/webversie
MAAR moest jij weten hoe dat gaat op v7 , advice WELKOM 😉
ro
Die toestellen kun je zelf ook wissen via je decoder als je er wilt wissen er mogen tot max 10 toestellen aangesloten zijn.
Gisteren na herinstallatie op iPad even gewerkt, dan vastgelopen.
Eigenaardig, tegen de avond nogmaals geprobeerd , en na lange tijd wachten, werking normaal.
Deze voormiddag tweemaal getest en nu op dit moment eveneens getest. Werking normaal. Ook geen lange wachttijd bij starten.
Vandaag blijkt het stabiel te zijn, maar ja, waarom gisteren zo met haperingen ? Dat geeft geen vertrouwen.
IPAD staat op versie 14.4 .
Kunt u voor mij ook nakijken of met de herinstallatie van Pickx niet te veel toestellen op mijn klantnummer staan ?
Volgende toestellen dienen aangesloten te blijven :
Dus zouden er maximaal 5 toestellen mogen operationeel zijn op mijn abonnement . Kunt u dit eveneens nazien ?
En eventueel verklaring waarom Pickx op iPad gisteren niet zo stabiel was ?
vriendelijke groeten.
ro
hi
en op welke IOS versie werkt je ipad momenteel ?
Kan er nu echt niemand van Proximus hier een helpende hand uitreiken ???
ro
Te vroeg victorie geroepen …
Dit bij Pickx live tv : ( geel live tv dus ...)
Nu werkt alles weer terug normaal … maar voor hoelang ?
Vraag blijft : wat is hier de oorzaak van ?
ro
Ook even controle gedaan en werkt. Duurt wel even voor d’r “connectie’ is,
ja en de toestellen wissen kun je niet direct dacht ik er moet een zeker tij over lopen, weet niet meer hoeveel.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.