Vraag

pickx op ipad

  • 4 February 2021
  • 31 reacties
  • 418 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Inderdaad Martin, herinstalleren kan helpen.

Maar enige tijd geleden heb ik bijna dagelijks moeten herinstalleren, zodat mijn aangesloten toestellen de limiet overschreden en de hulp dan van Proximus moeten vragen om toestellen te deleten …

Dit is maar een lapmiddel,herinstalleren .

Vraag is natuurlijk, waarom gebeurt dit en waarom herstelt zich dat niet .

Er is aan de ipad of aan het besturingssysteem niks veranderd …

 

Ro

 

Reputatie 3
Badge

Alles werkt (voorlopig) goed op iPhone, iPad en Apple TV.  Vraag of het stabiel is ???   Op Apple TV heb ik inderdaad ook de app nogmaals terug moeten herinstalleren.   Uiteraard bijzonder irriterend want je weet niet of je nu wel of niet moet herinstalleren en uiteindelijk is ook dit niet de bedoeling.  Het zou gewoon moeten werken OF….   Proximus zou iets beter moeten informeren over het wat en hoe.    Je moet telkens gaan zoeken wat het probleem zou kunnen zijn.  Werkelijk een goedbedoeld werkpunt!

Reputatie 5
Badge +1

Applicatie verwijderd en terug geïnstalleerd.
Nu werkt het weer … voor hoelang ? En wat is de oorzaak geweest ?

 

ro

Reputatie 5
Badge +1

@jonathandr 

of andere Proximus medewerker die kan helpen 

 

  1. Wij verwijzen naar ons bericht verleden week i.v.m. problemen PICKX op Ipad ( versie 14.4 software). Het gebruik van PICKX dit weekend op Ipad geeft misschien een duidelijker beeld van wat de oorzaak zou kunnen zijn .Wanneer geen van de twee tv’s aanstaan, werkt PICKX op Ipad zonder probleem. Het is als de tv’s aanstaan, dat de applicatie niet meer werkt en soms wel nog de tv gids correct weergeeft, maar bij het naar LIVE TV gaan, het beeld vastloopt en er geen tv kan bekeken worden op Ipad. Niet tijdens de ganse duur van de speeltijd van de andere vaste tv’s .Geen tv meer op, dan dient eerste de Ipad volledig afgezet te worden, en terug opgestart. Na dit, kan weer normaal tv bekeken worden via PICKX op Ipad. Dus het feit dat twee tv’s werken, wordt de applicatie PICKX op Ipad niet uitgevoerd.Is hier een oplossing voor ? Of een verklaring ? 
  2. Kan uit voorzorg nagekeken worden hoeveel toestellen nu aangesloten zijn, vermits bij een herinstallatie van PICKX op Ipad deze als een plus toestel wordt geregistreerd en er een maximum op staat. Wij willen voorkomen dat we dat maximum bereiken.
  3. Voor info nogmaals onze configuratie :

 

Volgende toestellen dienen aangesloten te blijven :

  1. Tv 1 via decoder v7 ( werkt met wifi bridge )
  2. Tv 2 via decoder v7 ( werkt met PLC’s )
  3. Op Samsung s20 Pickx applicatie
  4. Op pc desk type Pickx applicatie
  5. En dan op IPad ( versie 14.4 ) Pickx applicatie.

 

Dank alleszins

ro

ja ik weet het ook niet en net als u zijn er verschillende geweest die de app opnieuw hebben moeten installeren, persoonlijk heb ik dit niet moeten doen is tenslotte vanzelf (ttz heeft prox iets aangepast ???) in orde gekomen.

Reputatie 5
Badge +1

@jonathandr 

Verklaring dat PICKX applicatie werkt op IPad als er geen tv op staat, klopt toch niet.

Op dit moment geen tv die op staat en toch geen stream naar IPad.

 

Wat is het nu ?

 

Reageer