Sinds gisteren werkt de applicatie Pickx niet op mijn iPad.
Stream niet beschikbaar … probeer opnieuw.
Wat is niet aan de hand ?
ro
Sinds gisteren werkt de applicatie Pickx niet op mijn iPad.
Stream niet beschikbaar … probeer opnieuw.
Wat is niet aan de hand ?
ro
Inderdaad Martin, herinstalleren kan helpen.
Maar enige tijd geleden heb ik bijna dagelijks moeten herinstalleren, zodat mijn aangesloten toestellen de limiet overschreden en de hulp dan van Proximus moeten vragen om toestellen te deleten …
Dit is maar een lapmiddel,herinstalleren .
Vraag is natuurlijk, waarom gebeurt dit en waarom herstelt zich dat niet .
Er is aan de ipad of aan het besturingssysteem niks veranderd …
Ro
Alles werkt (voorlopig) goed op iPhone, iPad en Apple TV. Vraag of het stabiel is ??? Op Apple TV heb ik inderdaad ook de app nogmaals terug moeten herinstalleren. Uiteraard bijzonder irriterend want je weet niet of je nu wel of niet moet herinstalleren en uiteindelijk is ook dit niet de bedoeling. Het zou gewoon moeten werken OF…. Proximus zou iets beter moeten informeren over het wat en hoe. Je moet telkens gaan zoeken wat het probleem zou kunnen zijn. Werkelijk een goedbedoeld werkpunt!
Applicatie verwijderd en terug geïnstalleerd.
Nu werkt het weer … voor hoelang ? En wat is de oorzaak geweest ?
ro
of andere Proximus medewerker die kan helpen
Volgende toestellen dienen aangesloten te blijven :
Dank alleszins
ro
ja ik weet het ook niet en net als u zijn er verschillende geweest die de app opnieuw hebben moeten installeren, persoonlijk heb ik dit niet moeten doen is tenslotte vanzelf (ttz heeft prox iets aangepast ???) in orde gekomen.
Verklaring dat PICKX applicatie werkt op IPad als er geen tv op staat, klopt toch niet.
Op dit moment geen tv die op staat en toch geen stream naar IPad.
Wat is het nu ?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.