Vraag

pickx op ipad

  • 4 February 2021
  • 31 reacties
  • 418 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Alhoewel deze voormiddag na herinstallatie Pickx alles normaal werkte, , krijgen we deze namiddag op iPad gewoon het draaiend wieltje .

Kan toch niet zijn, dat we weer moeten herinstalleren ? Dan zullen we vlug over het aantal toegelaten aangesloten apparaten zitten ( blijkbaar 10 voor v7 ) , want bij herinstallatie telt er gewoon een apparaat bij .

Wat is er aan de hand met Pickx en iPad ?

 

ja ik weet het ook niet en net als u zijn er verschillende geweest die de app opnieuw hebben moeten installeren, persoonlijk heb ik dit niet moeten doen is tenslotte vanzelf (ttz heeft prox iets aangepast ???) in orde gekomen.

Reputatie 5
Badge +1

Applicatie verwijderd en terug geïnstalleerd.
Nu werkt het weer … voor hoelang ? En wat is de oorzaak geweest ?

 

ro

Reputatie 3
Badge

Alles werkt (voorlopig) goed op iPhone, iPad en Apple TV.  Vraag of het stabiel is ???   Op Apple TV heb ik inderdaad ook de app nogmaals terug moeten herinstalleren.   Uiteraard bijzonder irriterend want je weet niet of je nu wel of niet moet herinstalleren en uiteindelijk is ook dit niet de bedoeling.  Het zou gewoon moeten werken OF….   Proximus zou iets beter moeten informeren over het wat en hoe.    Je moet telkens gaan zoeken wat het probleem zou kunnen zijn.  Werkelijk een goedbedoeld werkpunt!

Reputatie 5
Badge +1

Inderdaad Martin, herinstalleren kan helpen.

Maar enige tijd geleden heb ik bijna dagelijks moeten herinstalleren, zodat mijn aangesloten toestellen de limiet overschreden en de hulp dan van Proximus moeten vragen om toestellen te deleten …

Dit is maar een lapmiddel,herinstalleren .

Vraag is natuurlijk, waarom gebeurt dit en waarom herstelt zich dat niet .

Er is aan de ipad of aan het besturingssysteem niks veranderd …

 

Ro

 

Nochtans zijn er al die gemeld hebben dat het terug in orde is en ook bij mij werkt het terug op mijn Ipad. → zie hier bv.

Van anderen heb ik dan gehoord dat het pas terug werkte bij hen na her-installeren 

Reageer