In de play store kan ik pickx new downloaden en installeren maar nog niet openen.Wat houdt pickx new in ? En wanneer beschikbaar?Vervalt oude versie?
Is er een einddatum voor overzetting gepland?
Ik vermoed dat dit inderdaad wel zal verdwijnen bij een volgende update, maar daarvoor zal ik me eerst verder moeten informeren.
- home-knop () van je remote
- scrol naar rechts tot aan (= instellingen/settings)
- en kies voor > “Support “
|- Systeeminfo
als ik dan kies voor |- Controleren op Updates
krijg ik een zwart beeld met vanonder links in beeld
Update Mislukt
-------------
Er was een probleem met de update. Probeer opnieuw.
Als dan op de probeer opnieuw klik krijg je weer direct de zelfde melding
Als ik dan op de retour pijl ⇦ van de remote druk: blijft het zoeken naar updates zich continu herhalen.
Bij het terug op de retour pijl ⇦ drukken
Sta je terug in de Menu Instellingen. en nog eens drukken op retour pijl ⇦, krijg je terug het normale TV beeld.
Maar verder heeft dit geen gevolgen op de goede werking van de decoder.
Hier hetzelfde met ‘update mislukt’
Hier exact hetzelfde gedrag (dat ik -dacht ik - al eens heb vermeld op op dit forum - maar dan in een ander topic)
Inderdaad we hebben dit inderdaad in een ander topic ook al gemeld.
Is de pickx app die nu op de site "Proximus pickx.be" dezelfde als de nieuwe app die nu op het nieuwe tv platform 6.15?? staat , maar nog niet voor iedereen beschikbaar is op 5.15??
Er zijn toch duidelijke verschillen met de oude pickx app.op oude platform 5.15??
Kan op de site het versienr niet achterhalen.
Het is zo dat je pas met decoder of app, alleen kunt genieten van het nieuw TV platform, pas als PX je omgeschakeld heeft op de NTVBE .
Bijvoorbeeld bij mij is de de “pickx-app” versie is 1.7.1000 op mijn Android smartphone en ik werd al op het NTVBE platform getransfereerd.
Bedankt Martin.
Maar mijn vraag blijft dan of uw 1.7.1000 versie dezelfde is als die op "Proximus pickx.be" staat. ( Dus niet de app maar de site) Ik kan daar geen versie vinden.
Is het mogelijk om enkele screenshots te sturen?
Dat zal wel niet aangezien de app-versie geschreven is voor bvb apple OS / Android OS en de webversie die voor browsers geschreven is, ik weet ook niet aan welke release ze daar zitten.
Ok, bedankt Martin,
Ben bèta tester en probeer verband te zoeken tussen de verschillende versies.Vandaar mijn vragen.Sorry als dat vervelend is over gekomen'
Geen probleem hoor Georges,
ik wist inderdaad niet goed in welk verband je deze vraag stelde, maar nu is het duidelijk
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.