Vraag

pickx mix via webbrowser/PC?

  • 12 November 2021
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hallo,

ik nam gisteren (1 maand gratis op proef) het pakket pickx Mix NL. Dat werkte op de tv en decoder al vrij snel na bestelling.

Nu kijk ik ook tv via het web (dus niet via de app). Ik heb daarbij de keuze tussen Firefox versie 94.0 of Chrome versie 95.0.4638.69. Ik ben wel degelijk ingelogd en kan de live tv van het basispakket bekijken.

Ik zie ook de optie 'abonnementen' en kan daarin series terugvinden van de betaalzenders (zoals op BBC First). Maar in het overzicht bij live tv is geen enkele extra zender weergegeven, enkel die van het basispakket.
Ik had vandaag ook een chat met een medewerker: maar behalve wat links naar (voor de hand liggende) FAQ en hulppagina's werd ik niet verder geholpen en had de medewerker geen idee.

Ook deze eenvoudige vraag kon niet worden beantwoord: "zijn de extra zenders van pickx mix NL te bekijken via het web?” Ik begrijp dat er bepaalde kanalen wegens copyright daar niet worden weergegeven (ook zoiets stoms!) maar het kan toch niet zijn dat zoiets voor alle extra kanalen van dat boeket het geval is? Bovendien worden zenders uit het basispakket die enkel via decoder kunnen worden bekeken wél in het live tv overzicht weergegeven (zoals BBC1 en BBC2) en krijg je pas melding van niet weergeven wanneer je op play drukt.


Dus: kan ik pickx mix nu wel of niet via de PC bekijken?


This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

DaisyS, bedankt voor je heldere antwoord.

Sinds zonet (ong. 17u) staan ze er inderdaad tussen: als ik zoek op “BBC” krijg ik nu ook First en Entertainment te zien. Dat heeft blijkbaar even geduurd want gisteren en deze voormiddag was dat (nog) niet het geval, vandaar mijn vraag.

Reputatie 7
Badge +5

@Sebastiaan_04 De extra zenders van Pickx Mix zijn ook via de webversie van Pickx te bekijken. Zie je de zenders gewoon niet staan in je tv gids? Ook niet als je zoekt via de zoekfunctie?