Vraag

PICKX ip iPad werkt nog steeds niet!


Reeds 5 dagen problemen met PICKX op IPad pro! Wanneer zal dit opgelost worden?

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Zoals we op de andere treat reeds hebben doorgegeven, ons IT team is hier mee bezig. Momenteel wachten wij ook op verdere feedback. Ik heb nog even een update gevraagd, maar tot op heden nog niets ontvangen.
Al weken, sinds de nieuw TV-app , werkt er niets meer op mijn ipad. Jullie kunnen wel zeggen
dat jullie er mee bezig zijn maar dit had je moeten weten alvorens te installeren. Dit is ronduit schandalig dat geen enkele ipad-gebruiker deze app kan gebruiken maar we moeten er wel voor betalen. Ik ben al meer dan 30 jaar klant (onafgebroken ) bij Proximus maar nu draait mijn maag echt om. Zet dan de oude app even terug of doe iets ...........maar niets doen? sorry , dat gaat er bij mij niet in. Ik heb met jullie help-desk gebeld , zij ging het voorleggen aan de betreffende diensten en zou mij dan (het was dinsdag ) de volgende maandag bellen want ze ging eerst in verlof. Ook daar had ik nog begrip voor maar dat telefoontje kwam er nooit !!! Woord houden aub. Dit is geen verbetering maar een regelrechte aanslag op de reputatie die jullie proberen hoog te houden. Communiceren is ook voor jullie belangrijk ..............nu zwijgen jullie het probleem dood. Dit is niet oké !!
Hier hetzelfde probleem met proximus pickx op iPad. Bij openen van de app verschijnt er even proximus pickx waar na de app onmiddellijk gewoon weer verdwijnt!! Hopelijk snel een oplossing. Kon dit niet beter bestudeert worden op voorhand. Teleurgestelde klant.
Reputatie 5
Badge +1
Gewoon ter info wil ik meegeven dat op mijn ipad Proximus Pickx zonder problemen werkt.
Besturingssoftware : iOS 12.4

Ro
Gewoon ter info wil ik meegeven dat op mijn ipad Proximus Pickx zonder problemen werkt.
Besturingssoftware : iOS 12.4

Ro


Dat is vreemd. Mijn ipad zegt dat de software up to date is maar toch heb ik een andere versie.
Er zijn blijkbaar heel veel mensen met het ipad-probleem dus moet dit toch ergens een gemeenschappelijk probleem hebben. Misschien inderdaad de softwareversie maar hoe krijg je die op je ipad als die zegt dat er geen update nodig is
Reputatie 5
Badge +1
Martin, gisteren gewoon in instellingen nagekeken of er een software update was , die was er voor mijn iPad en gewoon binnengehaald.
In mijn instellingen is aangeduid “ geen automatische updates “

ro
Martin, gisteren gewoon in instellingen nagekeken of er een software update was , die was er voor mijn iPad en gewoon binnengehaald.
In mijn instellingen is aangeduid “ geen automatische updates “

ro


Dank je wel voor de tip , dit ga ik straks zeker proberen !!
Was het dan niet met OS versie 10.3 dat er hierbij problemen waren?
Ik heb op de iPad met OS12.x nog geen problemen gehad de laatste versie die ik nu heb is 12.4

PS: 14 dagen geleden gemeld door PX
Er zijn inderdaad meerdere mensen die ons het zelfde probleem melden, ik vermoed dus dat er ergens een compatibiliteit probleem is met IOS 10.3.3 , de betrokken diensten is het aan het nakijken, ik laat hier zeker iets weten wanneer er een antwoord komt.
Was het dan niet met OS versie 10.3 dat er hierbij problemen waren?
Ik heb op de iPad met OS12.x nog geen problemen gehad de laatste versie die ik nu heb is 12.4

PS: 14 dagen geleden gemeld door PXEr zijn inderdaad meerdere mensen die ons het zelfde probleem melden, ik vermoed dus dat er ergens een compatibiliteit probleem is met IOS 10.3.3 , de betrokken diensten is het aan het nakijken, ik laat hier zeker iets weten wanneer er een antwoord komt.



ik heb inderdaad versie 10.3.3 en de ipad zegt dat hij up to date is en ik kan niet verder vragen om een update te zoeken. Dus raar dat er een hogere versie bestaat maar ik vermoed enkel op nieuwere toestellen. Misschien truk van Apple om meer nieuwe toestellen te verkopen ??
Ik heb zojuist gebeld met Apple en mijn vermoeden werd bevestigd. Mijn ipad is te oud voor de nieuwe versie software IOS 12.4. De app van Proximus werkt echter pas vanaf die versie en dus niet op een verouderde ipad. Een deel begrijp ik hier wel van , dit is ook zo met oude PC's maar toch vind ik het wat discriminerend dat je , nog maar eens , gedwongen wordt om kosten te maken (en veel) om toch maar de app van Proximus te kunnen gebruiken. Laat de oude app dan staan voor die mensen met een ietwat ouder toestel.

Reageer