Vraag

Pickx en HLN werken niet

  • 15 April 2022
  • 8 reacties
  • 146 Bekeken

Na 15 telefoontjes met de proximus klantendienst probeer ik het in laatste hoop langs deze weg. In onze my proximus account zien wij onder onze producten zoals verwacht pickx en hln e-press. Echter inloggen op pickx (zowel browser als app), lukt, maar als we daar iets willen zien krijgen we de melding dat dit niet in ons abonnement zit. Idem met HLN e-press. We hebben ondertussen al wel 15 telefoontjes gedaan met de klantendienst. Enkele zaken die we gehoord/geprobeerd hebben:

  • Uw hebt geen myproximus account geactiveerd op dit klantennummer. → Raar, ik kan echter wel inloggen…
  • U bent geen beheerder, dit is absoluut het probleem, binnen 24u is dit opgelost → We zijn ondertussen beheerder. Dit is echter niet de oplossing.
  • U moet de pickx app terug opnieuw installeren → Geprobeerd, zonder resultaat. Is ook logisch want via een gewone browser lukt het ook niet.
  • We moeten uw account verwijderen en u dient een nieuwe aan te maken. We krijgen deze echter niet verwijderd. We geven dit met hoge urgentie aan IT dienst door en u krijgt binnen de 4u een telefoontje van hen. → 3 weken later nog steeds geen telefoontje gehad, nog resultaat.
  • Vandaag dan de zoveelste poging. We gaan uw account verwijderen. Binnen dit en een uur kan u niet meer inloggen met dit account en kan u daarna een nieuwe activeren. We gaan u ook opbellen vandaag met info. Na 6u kan ik nog steeds met dit account inloggen. Smarthpone bij de hand gehouden zodat we zeker bereikbaar zijn omdat de emmer nu stilaan wel overloopt. Telefoontje gehad van 022354000. Deze heeft met zekerheid slechts 1x gerinkeld, zodat het onmogelijk was om tijdig te beantwoorden. Terugbellen naar dit nummer lukt niet …

Wie o wie kan mij in contact brengen met een leidinggevende. Het lijkt precies bij de klantendienst de normaalste zaak dat dingen in het abonnement waarvoor je betaald niet werkende zijn. Men gaat hier zo licht over ...


8 reacties

Hier werkt het nog niet. De pickx werkte sinds enkele weken al terug nadat ik met één van de medewerkers van Proximus gebeld heb. De HLN e-press blijft dus voor problemen zorgen… Hopelijk kan u dit snel rechtzetten. Er zou een 3tal weken geleden ook een ticket voor aangemaakt moeten zijn na telefonisch contact. Doch hier heb ik weeral niets meer van gehoord…

 

robin366 in naam van SarahL

Het werkt nu, bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +4

Mijn excuses voor het late antwoord.

@SarahL Ik heb een aanpassing op je profiel gedaan voor e-press. Je zou vanaf nu de artikelen van HLN+ moeten kunnen lezen. 

Ook voor je MyProximus heb ik een foutieve toegang verwijderd waardoor nu enkel de juiste nog actief staat. Kan je eens testen of hierdoor nu je Pickx app terug werkt ? 

@Robbie1973 Ook voor u heb ik een aanpassing gedaan op je profiel voor je Pickx app. Kan je eens testen of dit nu werkt ? 

Ik heb gezien dat er ondertussen toch zenders van volgorde gewijzigd zijn. Is dat ondertussen inderdaad gelukt ? 

@AntonellaD profielgegevens zijn bijgewerkt.

Mvg

Sarah

Wil je dit voor mij ook es nakijken aub - zenders hernummeren lukt niet, de optie is er niet op de betreffende pagina

Reputatie 7
Badge +3

@SarahL Via jouw profiel vind ik enkel jouw gsm-nummer terug. Deze staat op naam van je werkgever, dus hiermee kan ik helaas niet verder. Vul je jouw forumprofiel verder aan? Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

Reputatie 7
Badge +3

@SarahL 

Kan je aub in je forum profiel al je gegevens invullen?

Ter info:  Forum Profiel:  klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groeten

Tina

FYI: hier komt niemand langs op het forum die van proximus zelf is tijdens het weekend en feestdagen. 

Reageer