Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem


Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld. 

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 25 October 2019, 13:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

154 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@gerdawautraets Aanpassing gedaan, zou in orde moeten zijn.

Sinds vandaag tutimus fiber maar kan niet inloggen op pickx. Account niet gekoppeld

aangezien je nog maar sinds vandaag tuttimus fiber klant bent zal nog niet alles doorgestroomd zijn.

Mss reageert er vanavond nog iemand van proximus zelf maar ik verwacht dat het eerder voor morgen zal zijn dat ze dit voor u verder kunnen nakijken en in orde zetten.

 

Reputatie 7
Badge +4

Sinds vandaag tutimus fiber maar kan niet inloggen op pickx. Account niet gekoppeld


kan je nogmaals proberen ?
het zou nu voor je moeten werken

het werkt voor mijn @telenet.be  adres maar aangezien ik nu klant ben bij Proximus …….

kan je het naar mijn gmail veranderen aub ?

 

(het telenet.be adres stond nog ergens in jullie archieven gekoppeld aan mijn gsm nummer en mag eigenlijk volledig geschrapt worden in de proximus bestanden

Reputatie 7
Badge +3

@midweg1970

Je moet dan je gebruikersnaam van my proximus eerst wijzigen. In deze link vind je terug hoe dit moet:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd_new/particulieren/support/myproximus/myproximus/wachtwoord-en-login/wachtwoord-login-of-gsm-nummer-voor-myproximus-wijzigen.html

 

Geert

@GeertC 

Volgens mij staat in my proximus alles goed.

 

Echter de pickx app en website werken niet met mijn @gmail adres wel met mijn @telenet.be adres.

Ik heb wel gezien dat wanneer ik inlog op my proximus met mijn @telenet.be ik dan in de klantenrekening van mijn vader zit die enkel een vast nummer heeft.

Ergens is er toch een verwarring in de proximus systemen. 

Ook voor dit forum wordt mijn @telenet.be adres gebruikt en kan ik niet wijzigen

 

Ook hier hetzelfde probleem 😔

Heb al telefonsich contact gehad en ik moest het zelf maar uitzoeken en vind het dus niet.

Reputatie 7
Badge +4

Ook hier hetzelfde probleem 😔

Heb al telefonsich contact gehad en ik moest het zelf maar uitzoeken en vind het dus niet.


hi, kan je je klantennr voor je tv product toevoegen aan je profile ?
dan pas ik het nodige aan

Ook hier hetzelfde probleem 😔

Heb al telefonsich contact gehad en ik moest het zelf maar uitzoeken en vind het dus niet.


hi, kan je je klantennr voor je tv product toevoegen aan je profile ?
dan pas ik het nodige aan

Ik heb het toegegoed aan mijn profiel!

Reputatie 7
Badge +4

@voorspoels.sofie , kan je dit nu nog even testen aub?

@voorspoels.sofie , kan je dit nu nog even testen aub?

Ja, het werkt!

Super bedankt!

Beste,

PickX app werkt al enkele dagen niet. En dit op 2 android's en 1 Ipad. Kan inloggen, maar het wieltje blijft draaien. Op de Ipad moet ik dan weer telkens logins en paswoord geven.met hetzelfde resultaat....niets.

Groetjes 

Fons

Beste 

Ook hier problemen. Opeens was ik afgemeld op mijn tablet & GSM. Bij het opnieuw aanmelden kent hij ofwel mijn account niet meer of komt er ‘OEPS er ging iets mis … 

Wanneer ik mijn inloggegevens wil intypen komt er na het enteren ‘ Je bent offline’ op. .. 
Nochtans staat mijn (werkende) wifi aan? 


Gebruiker:  623120464

Als er vandaag niet meer gereageerd wordt door de mensen van het Prox forumteam dan zullen ze u morgen daarbij verder helpen, profielinstellingen nazien….

PS: bij mij eens geprobeerd en inderdaad problemen

 

Ik kan niet inloggen op de Pickx app.

Zegt dat mijn login niet gekoppeld is aan een Pickx account. 

Morgen zou het kunnen dat Prox (als ze hier terug langskomen) een kleine aanpassing moeten doen, om het terug te laten werken, valt wel meer voor.

Hoi, ook bij mij is blijkt de Pickx app niet gekoppeld te zijn aan mijn proximus account. Kan u dit even nakijken aub? Dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +4

@Syl1985  aanpassing gedaan, zou bij deze nu in orde zijn.

Hallo,  bij mij zegt de Pickx app dat het afgekeurd is. Wat nu? 

 
Reputatie 7
Badge +4

Hallo,  bij mij zegt de Pickx app dat het afgekeurd is. Wat nu? 


hi, kan je je klantennr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik na wat er gaande is

mvg

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

bvb in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende informatie zetten.

rechtstreekse link naar Forum Profiel → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
 

Kan iemand mijn MyProximus account aan de Pickx app koppelen aub?

Reputatie 7
Badge +4

@Boergondier je login is gelinkt aan een gsm nummer. Op dat klantennummer vind ik geen vaste producten terug, dus dit kan helaas niet gelinkt worden.
Als je op je profiel je klantennummer kan toevoegen (waar je Proximus TV op staat, kan ik dit voor je inorde brengen).