Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

154 reacties

TUI: Zal iets voor morgen zijn als de prox forummedewerkers hier terug langskomen op het forum.

Beste, ik ben nu al enkele maanden aangesloten bij proximus maar nog steeds werkt proximus-pickx niet, account zou niet gekoppeld zijn en ik zou niet inloggen met het account van de beheerder van het pack terwijl ik dit wel ben. Via de laptop kan ik echter wel inloggen maar ik kan niets afspelen (geen play knop?) Ik heb al verschillende keren gebeld naar de helpdesk maar die konden mij niet verder helpen.
Zou iemand kunnen kijken wat het probleem juist is? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +4

@gerdawautraets Aanpassing gedaan, zou in orde moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +4

Hallo,  bij mij zegt de Pickx app dat het afgekeurd is. Wat nu? 


hi, kan je je klantennr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik na wat er gaande is

mvg