Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

154 reacties

Het zou nochtans juist moeten staan hier. Gebruik je hetzelfde account als je hiermee ingelogd bent? Via de laptop, bedoel je dan https://www.proximus.be/pickx/nl ? 

Ik krijg de melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account kunt u dit oplossen.

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik krijg steeds deze foutmelding.

Ik krijg ook de melding:

“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”

Kan iemand mij helpen aub?

Beste werd er voor mijn account al gekeken aub? 

Reputatie 7
Badge +4

@Marte366 Kan het zijn dat je diensten nog niet actief zijn en dat de installatie nog moet gebeuren? 

 

@hans2610  Aanpassing voor jou gedaan, het zou nu moeten werken

@IneRose voor jou ook aangepast.

Klopt. Via iPad en iPhone krijg ik de melding dat er geen account gekoppeld is OF opent de app maar blijft deze zwart. 
via laptop krijg ik wel de zenders en dergelijke maar kan nergens op “play” drukken om te kijken. 

het werkt nu bedankt

Hallo,

Ook hier krijgen we steeds een foutmelding i.v.m. de Pickx account die niet gekoppeld lijkt. Wij kunnen deze zo te zien zelf niet koppelen. Is het mogelijk om dit in orde te maken? 

Alvast bedankt!

mvg

Dit lukt hier ook niet.

Hoe kunnen we dit koppelen?

Reputatie 7
Badge +4

@Karine001 Je account is nu gekoppeld. Kan je nog eens testen :wink:

Beste,

 

ik ben sinds Jan klant. Ik contacteerde ook de klantendienst voor het zelfde probleem. Daar vonden ze geen onregelmatigheden.

 Blijkbaar is mijn account niet gekoppeld. Deze verwittiging krijg ik. Toch gebruik ik login en paswoord van MyProximus.

 

 

Ter uwe info: zal pas voor maandag zijn als iemand van proximus zelf hier terug langskomt.

als een proximus forum medewerker de draad hier opneemt kunnen ze hierbij verder helpen.

Ik heb hetzelfde probleem, Pickx zou niet gekoppeld zijn aan mijn account al voldoe ik aan alle voorwaarden

Bedankt Geert. Het werkt terug!

Sinds vandaag tutimus fiber maar kan niet inloggen op pickx. Account niet gekoppeld

@voorspoels.sofie , kan je dit nu nog even testen aub?

Ja, het werkt!

Super bedankt!

Hallo,  bij mij zegt de Pickx app dat het afgekeurd is. Wat nu? 

 

Login zou niet kloppen zeggen ze naar het staat nochtans in men abonnement 

aangezien je nog maar sinds vandaag tuttimus fiber klant bent zal nog niet alles doorgestroomd zijn.

Mss reageert er vanavond nog iemand van proximus zelf maar ik verwacht dat het eerder voor morgen zal zijn dat ze dit voor u verder kunnen nakijken en in orde zetten.

 

morgen kunnen ze dit oplossen voor u

hetzelfde probleem. niet gekoppeld

Idem hier zelfde probleem..

Ik krijg ook de melding:

“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”

Kan iemand mij helpen aub?