Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld.
Beste antwoord door Charlotte.D
Bekijk origineelIk kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld.
Beste antwoord door Charlotte.D
Bekijk origineelHet zou nochtans juist moeten staan hier. Gebruik je hetzelfde account als je hiermee ingelogd bent? Via de laptop, bedoel je dan https://www.proximus.be/pickx/nl ?
Ik krijg de melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account kunt u dit oplossen.
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik krijg steeds deze foutmelding.
Ik krijg ook de melding:
“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”
Kan iemand mij helpen aub?
Beste werd er voor mijn account al gekeken aub?
Klopt. Via iPad en iPhone krijg ik de melding dat er geen account gekoppeld is OF opent de app maar blijft deze zwart.
via laptop krijg ik wel de zenders en dergelijke maar kan nergens op “play” drukken om te kijken.
het werkt nu bedankt
Hallo,
Ook hier krijgen we steeds een foutmelding i.v.m. de Pickx account die niet gekoppeld lijkt. Wij kunnen deze zo te zien zelf niet koppelen. Is het mogelijk om dit in orde te maken?
Alvast bedankt!
mvg
Dit lukt hier ook niet.
Hoe kunnen we dit koppelen?
Beste,
ik ben sinds Jan klant. Ik contacteerde ook de klantendienst voor het zelfde probleem. Daar vonden ze geen onregelmatigheden.
Blijkbaar is mijn account niet gekoppeld. Deze verwittiging krijg ik. Toch gebruik ik login en paswoord van MyProximus.
Ik heb hetzelfde probleem, Pickx zou niet gekoppeld zijn aan mijn account al voldoe ik aan alle voorwaarden
Bedankt Geert. Het werkt terug!
Sinds vandaag tutimus fiber maar kan niet inloggen op pickx. Account niet gekoppeld
Ja, het werkt!
Super bedankt!
Hallo, bij mij zegt de Pickx app dat het afgekeurd is. Wat nu?
Login zou niet kloppen zeggen ze naar het staat nochtans in men abonnement
aangezien je nog maar sinds vandaag tuttimus fiber klant bent zal nog niet alles doorgestroomd zijn.
Mss reageert er vanavond nog iemand van proximus zelf maar ik verwacht dat het eerder voor morgen zal zijn dat ze dit voor u verder kunnen nakijken en in orde zetten.
hetzelfde probleem. niet gekoppeld
Idem hier zelfde probleem..
Ik krijg ook de melding:
“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”
Kan iemand mij helpen aub?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.