Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld.
Beste antwoord door Charlotte.D
Bekijk origineelIk kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld.
Beste antwoord door Charlotte.D
Bekijk origineelIk kan ook niet op Pickx omdat men login niet gekoppeld is.
Bij ons lukt het ook niet om in te loggen op de pickx app..
Nu kan ik wel inloggen, bedankt!
Zou het kunnen dat het even duurt vooraleer de geplande opnames verschijnen?
Bij mij werkt Proximus Pickx ook niet, op geen enkel Proximus account van ons hele gezin. Als je probeert te inloggen komt er elke keer een andere foutmelding, de enz keer zou het niet het beheerdersaccount zijn ( wat het wel is) en de andere keer is dit account dan weer niet gekoppeld aan een pickx account terwijl dit op de myproximus app wel vermeld wordt.
Ik heb hetzelfde probleem kan mijn iemand helpen aub ?
Beste,
Ook hier hetzelfde probleem.
Kijken jullie dit ook eens na aub.
Dank.
Sinds vandaag tutimus fiber maar kan niet inloggen op pickx. Account niet gekoppeld
kan je nogmaals proberen ?
het zou nu voor je moeten werken
Beste,
PickX app werkt al enkele dagen niet. En dit op 2 android's en 1 Ipad. Kan inloggen, maar het wieltje blijft draaien. Op de Ipad moet ik dan weer telkens logins en paswoord geven.met hetzelfde resultaat....niets.
Groetjes
Fons
het werkt voor mijn @telenet.be adres maar aangezien ik nu klant ben bij Proximus …….
kan je het naar mijn gmail veranderen aub ?
(het telenet.be adres stond nog ergens in jullie archieven gekoppeld aan mijn gsm nummer en mag eigenlijk volledig geschrapt worden in de proximus bestanden
Beste
Ook hier problemen. Opeens was ik afgemeld op mijn tablet & GSM. Bij het opnieuw aanmelden kent hij ofwel mijn account niet meer of komt er ‘OEPS er ging iets mis …
Wanneer ik mijn inloggegevens wil intypen komt er na het enteren ‘ Je bent offline’ op. ..
Nochtans staat mijn (werkende) wifi aan?
Gebruiker: 623120464
Hallo, ik zit ook met hetzelfde probleem. De app zegt dat mijn account niet gekoppeld is. De app staat wel in mijn lijst van producten.
Alvast bedankt voor de hulp 😊
Als er vandaag niet meer gereageerd wordt door de mensen van het Prox forumteam dan zullen ze u morgen daarbij verder helpen, profielinstellingen nazien….
Kan mijn account niet koppelen met pickx.
Kan dit opgelost worden. Dank u
Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens even uittesten?
Geert
de app werkt, dank u wel!!
Hallo, we hebben je account opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens uittesten?
Geert
Nu werkt het wel,bedankt en groetjes.
Hallo,
Als ik wil inloggen in mijn pickx account zegt deze dat myproximus inlog gegevens niet gekoppeld zijn aan een pickx account.
Kunnen jullie mij hier mee helpen?
Alvast bedankt
@midweg1970
Je moet dan je gebruikersnaam van my proximus eerst wijzigen. In deze link vind je terug hoe dit moet:
Geert
Beste,
ook bij mij zelfde probleem, account niet gekoppeld op de app. Wanneer ik inlog via de PC krijg ik de melding ‘bad request’.
Kunnen jullie dit fixen?
Thanks
Zal pas voor dinsdag zijn aangezien er niemand langskomt die van proximus zelf is, hier op het forum tijdens het weekend en ook niet tijdens feestdagen.
Wel kun je de helpdesk bereiken 0800 22 800 maar dat is niet zeker dat ze je hiermee kunnen verder helpen, aangezien het meer bedoelt is voor technische problemen maar je kunt altijd proberen indien je dit wenst
“Beste,
ook bij mij zelfde probleem, account niet gekoppeld op de app. Wanneer ik inlog via de PC krijg ik de melding ‘bad request’.”
Alvast bedankt!
Zelfde probleem hier, zegt dat hij niet gekoppeld is.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.