Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

154 reacties

Ik kan ook niet op Pickx omdat men login niet gekoppeld is.  

Bij ons lukt het ook niet om in te loggen op de pickx app..

Reputatie 7
Badge +4

@Fabian88 ik heb je profiel even verwijderd en terug toegevoegd. Kan dit even opnieuw worden getest?

Nu kan ik wel inloggen, bedankt!

 Zou het kunnen dat het even duurt vooraleer de geplande opnames verschijnen?

Bij mij werkt Proximus Pickx ook niet, op geen enkel Proximus account van ons hele gezin. Als je probeert te inloggen komt er elke keer een andere foutmelding, de enz keer zou het niet het beheerdersaccount zijn ( wat het wel is) en de andere keer is dit account dan weer niet gekoppeld aan een pickx account terwijl dit op de myproximus app wel vermeld wordt.

Ik heb hetzelfde probleem kan mijn iemand helpen aub ?

Beste,

Ook hier hetzelfde probleem.

Kijken jullie dit ook eens na aub.

Dank.

Reputatie 7
Badge +4

@WannesC kan je dit nu even testen?

Reputatie 7
Badge +4

Sinds vandaag tutimus fiber maar kan niet inloggen op pickx. Account niet gekoppeld


kan je nogmaals proberen ?
het zou nu voor je moeten werken

Beste,

PickX app werkt al enkele dagen niet. En dit op 2 android's en 1 Ipad. Kan inloggen, maar het wieltje blijft draaien. Op de Ipad moet ik dan weer telkens logins en paswoord geven.met hetzelfde resultaat....niets.

Groetjes 

Fons

het werkt voor mijn @telenet.be  adres maar aangezien ik nu klant ben bij Proximus …….

kan je het naar mijn gmail veranderen aub ?

 

(het telenet.be adres stond nog ergens in jullie archieven gekoppeld aan mijn gsm nummer en mag eigenlijk volledig geschrapt worden in de proximus bestanden

Beste 

Ook hier problemen. Opeens was ik afgemeld op mijn tablet & GSM. Bij het opnieuw aanmelden kent hij ofwel mijn account niet meer of komt er ‘OEPS er ging iets mis … 

Wanneer ik mijn inloggegevens wil intypen komt er na het enteren ‘ Je bent offline’ op. .. 
Nochtans staat mijn (werkende) wifi aan? 


Gebruiker:  623120464

Hallo, ik zit ook met hetzelfde probleem. De app zegt dat mijn account niet gekoppeld is. De app staat wel in mijn lijst van producten.

Alvast bedankt voor de hulp 😊

Als er vandaag niet meer gereageerd wordt door de mensen van het Prox forumteam dan zullen ze u morgen daarbij verder helpen, profielinstellingen nazien….

PS: bij mij eens geprobeerd en inderdaad problemen

 

Kan mijn account niet koppelen met pickx.

Kan dit opgelost worden. Dank u

@grietl

Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens even uittesten?

 

Geert

de app werkt, dank u wel!!

@Renzo123

 

Hallo, we hebben je account opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens uittesten?

 

Geert

Nu werkt het wel,bedankt en groetjes.

Hallo,

 

Als ik wil inloggen in mijn pickx account zegt deze dat myproximus inlog gegevens niet gekoppeld zijn aan een pickx account.

Kunnen jullie mij hier mee helpen?

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@midweg1970

Je moet dan je gebruikersnaam van my proximus eerst wijzigen. In deze link vind je terug hoe dit moet:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd_new/particulieren/support/myproximus/myproximus/wachtwoord-en-login/wachtwoord-login-of-gsm-nummer-voor-myproximus-wijzigen.html

 

Geert

@Gregory desmet Heb je deze problemen nog steeds? Hier lijkt de koppeling alleszins juist te staan.

Beste,

ook bij mij zelfde probleem, account niet gekoppeld op de app. Wanneer ik inlog via de PC krijg ik de melding ‘bad request’.

Kunnen jullie dit fixen?

Thanks

Zal pas voor dinsdag zijn aangezien er niemand langskomt die van proximus zelf is, hier op het forum tijdens het weekend en ook niet tijdens feestdagen.

Wel kun je de helpdesk bereiken  0800 22 800 maar dat is niet zeker dat ze je hiermee kunnen verder helpen, aangezien het meer bedoelt is voor technische problemen maar je kunt altijd proberen indien je dit wenst

@Charlotte.D kan je dit voor mijn account ook even nakijken?

Beste,

ook bij mij zelfde probleem, account niet gekoppeld op de app. Wanneer ik inlog via de PC krijg ik de melding ‘bad request’.

Alvast bedankt!

 

Zelfde probleem hier, zegt dat hij niet gekoppeld is.