Skip to main content
Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem

Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld. 

Ook hier hetzelfde probleem 😔

Heb al telefonsich contact gehad en ik moest het zelf maar uitzoeken en vind het dus niet.

hi, kan je je klantennr voor je tv product toevoegen aan je profile ?
dan pas ik het nodige aan

Ok bedankt voor de info

Goede morgen

Heb probleem is opgelost. Bedankt.

@EvensW Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

@EvensW Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

in orde! Bedankt.

@voorspoels.sofie , kan je dit nu nog even testen aub?

@davy.moons1983  Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel in orde moeten zijn.

hartelijk dank, het werkt nu!

hi @Andre C kan je dit nog even opnieuw proberen ?

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

bvb in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende informatie zetten.

rechtstreekse link naar Forum Profiel → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile

Tv kijken op computer (windows 10) werk niet. Ik kan inloggen met mijn account op de proximus.be/pickx website maar het driehoekje verschijnt niet op de respectievelijke zenders. Wanneer ik op een programma klik gaat er een venster open met info over het programma.

Krijg ook volgende melding

Proximus Pickx-klant

De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de Proximus Pickx website te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus Pickx-app geactiveerd is in het gedeelte "Mijn producten" op [MyProximus](https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home)

Ik vermoed dat mijn account niet gekoppeld is

mvg

Hetzelfde probleem hier lijkt me

al geprobeerd met ander browser of door cookies  en cache te wissen 

PS: Medewerkers van proximus zelf, komen hier pas morgen terug langs op het forum.

Ook voor mij is dit nog niet opgelost...

Ik kan er maar niet in slagen om mijn proximus account te koppelen voor pickx, iemand die kan helpen? 

Mvg, Gregory Desmet

Maandag komt hier pas iemand van proximus zel terug langs op het forum om eventueel aanpassing te doen aan je instellingen.

Hoi, ook bij mij is blijkt de Pickx app niet gekoppeld te zijn aan mijn proximus account. Kan u dit even nakijken aub? Dankjewel! 

Nog steeds niet gekoppeld...help

Beste,

Ook ik heb hetzelfde probleem. Zowel de proximus Pickx App als Pickx op laptop werkt niet. Dit al sinds mijn aansluiting bij proximus zo’n 2 maanden geleden. Meermaals naar de klantendienst gebeld, maar daar nooit een sluitend antwoord gekregen. 

Bedankt om dit te bekijken.

Mvg

Wannes

Krijg melding “ Deze login is niet gekoppeld aan proximus Pickx account” 

Hier het zelfde probleem. Account niet gekoppeld 

Account is hier ook niet gekoppeld. Kan niet inloggen.

@Timav27  , @Ayoub21  en @gunther.dreesen  Zou ondertussen bij jullie zijn opgost. 

@Lord Aragorn  en @Moons Maarten Aanpassing gedaan, zou ook opgelost moeten zijn nu.

Hallo,

Ik krijg bij het aanmelden “Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”. De app en product ‘TV’ staan nochtans bij mijn producten en ik log in als gebruiker. 

Kan u dit aanpassen. 

NB: pas maandag komt  iemand  die van proximus zelf is, hier terug langs op het forum om dit voor u in orde te zetten .