Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld.
Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem
Ook hier hetzelfde probleem
Heb al telefonsich contact gehad en ik moest het zelf maar uitzoeken en vind het dus niet.
hi, kan je je klantennr voor je tv product toevoegen aan je profile ?
dan pas ik het nodige aan
Ok bedankt voor de info
Goede morgen
Heb probleem is opgelost. Bedankt.
in orde! Bedankt.
hartelijk dank, het werkt nu!
hi
Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
bvb in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende informatie zetten.
rechtstreekse link naar Forum Profiel → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
Tv kijken op computer (windows 10) werk niet. Ik kan inloggen met mijn account op de proximus.be/pickx website maar het driehoekje verschijnt niet op de respectievelijke zenders. Wanneer ik op een programma klik gaat er een venster open met info over het programma.
Krijg ook volgende melding
Proximus Pickx-klant
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de Proximus Pickx website te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus Pickx-app geactiveerd is in het gedeelte "Mijn producten" op [MyProximus](https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home)
Ik vermoed dat mijn account niet gekoppeld is
mvg
Hetzelfde probleem hier lijkt me
al geprobeerd met ander browser of door cookies en cache te wissen
PS: Medewerkers van proximus zelf, komen hier pas morgen terug langs op het forum.
Ook voor mij is dit nog niet opgelost...
Ik kan er maar niet in slagen om mijn proximus account te koppelen voor pickx, iemand die kan helpen?
Mvg, Gregory Desmet
Maandag komt hier pas iemand van proximus zel terug langs op het forum om eventueel aanpassing te doen aan je instellingen.
Hoi, ook bij mij is blijkt de Pickx app niet gekoppeld te zijn aan mijn proximus account. Kan u dit even nakijken aub? Dankjewel!
Nog steeds niet gekoppeld...help
Beste,
Ook ik heb hetzelfde probleem. Zowel de proximus Pickx App als Pickx op laptop werkt niet. Dit al sinds mijn aansluiting bij proximus zo’n 2 maanden geleden. Meermaals naar de klantendienst gebeld, maar daar nooit een sluitend antwoord gekregen.
Bedankt om dit te bekijken.
Mvg
Wannes
Krijg melding “ Deze login is niet gekoppeld aan proximus Pickx account”
Hier het zelfde probleem. Account niet gekoppeld
Account is hier ook niet gekoppeld. Kan niet inloggen.
Hallo,
Ik krijg bij het aanmelden “Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”. De app en product ‘TV’ staan nochtans bij mijn producten en ik log in als gebruiker.
Kan u dit aanpassen.
NB: pas maandag komt iemand die van proximus zelf is, hier terug langs op het forum om dit voor u in orde te zetten .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.