Beantwoord

Pickx app werkt niet , account niet gekoppeld na verhuis

  • 25 March 2020
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

Mijn Proximus Pickx App werkt niet meer na mijn verhuis. ik krijg de foutmelding dat mijn account niet gekoppeld is. Kan U dit aanpassen?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door GeertC 25 March 2020, 17:53

Bekijk origineel

4 reacties

Kan je het nog even uitproberen? De koppeling zou nu in orde moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +3

@Messens 

 

Ik heb hier een case voor aangemaakt naar het My Proximus team case id: 44926180

Je zal hiervan op de hoogte gehouden worden.

 

Geert

Dit werkt perfect! Waarvoor dank!

Ik heb echter nog een probleem gemerkt net. Als ik me inlog op de MyProximus website via PC krijg ik volgende melding: 

Controleer je logingegevens!

Beste klant. We hebben gemerkt dat uw login geen gevalideerd e-mailadres is. We gebruiken dit om u nodige informatie te sturen of om uw account opnieuw in te stellen. Gelieve uw login aan te passen naar een geldig e-mailadres.

E-mail*

rien@messens.be

Bevestig

 

Echter de knop bevestig kan ik niet aanklikken en dit is wel degelijk mijn email adres.

Ik heb mijn email kunnen veranderen naar deze van mijn zoon en toen kreeg ik de bevestigingsemail wel en nu werkt het. Nu kan ik het echter niet meer terug veranderen naar mijn eigen email adres. Ik dacht zo een nieuwe bevestigingsemail te kunnen krijgen...

Reageer