Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 27 September 2019
  • 48 reacties
  • 670 Bekeken

Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.
Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door jonathandr 27 September 2019, 11:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

48 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Fijn dat te horen. Graag gedaan :grinning:

Allereerst sorry dat we uw vraag over het hoofd gezien hebben. Het zou nu in orde moeten zijn. Kan je nog eens proberen aub ?

Beste,

Geen probleem. Het werkt nu. Hartelijk dank!

Reputatie 7
Badge +4

Allereerst sorry dat we uw vraag over het hoofd gezien hebben. Het zou nu in orde moeten zijn. Kan je nog eens proberen aub ?

Mijn vraag wordt niet beantwoord, vandaar ik deze nog eens plaats.

“Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.
Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt voor de hulp!”

Yes, merci Charlotte! 

Reputatie 7
Badge +4

Davy, kan je dit nu nog even testen aub?

Beste

Helaas moet ook ik aansluiten in dit rijtje. Ik kan ook niet aanmelden op de Pickx App. Proximus Sport lijkt wel te werken, maar daar staan momenteel geen live--streams open dus ik weet niet of die content werkt. Kunnen jullie de Pickx fixen aub? :)

Klantennummer: 623120464 , ik zie de Pickx staan tussen m’n producten en ben ook als beheerder aangemeld. Op m’n Samsung Atab krijg ik de melding dat ik niet de beheerder ben en via Google Chrome krijg  ik op de laptop een 404 als ik wil aanmelden … 

 

Beste

Helaas moet ook ik aansluiten in dit rijtje. Ik kan ook niet aanmelden op de Pickx App. Proximus Sport lijkt wel te werken, maar daar staan momenteel geen live--streams open dus ik weet niet of die content werkt. Kunnen jullie de Pickx fixen aub? :)

 

Ter uwe info: pas morgen maandag nemen de medewerkers, die van Proximus zelf zijn, hier de draad terug op en zullen je hierbij wel kunnen verder helpen.

Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.
Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt voor de hulp!

Tevens als ik de myproximus open, crasht deze nog voor het opgestart is. Heb deze al eens verwijderd toestel (iPhone) heropgestart, maar het gaat niet.

@Messens  Ik heb een aanpassing gedaan, het zal nu in orde zijn.

Merci!

Bij ons lukt dit ook niet. Hij herkent onze account niet in de pickx app. 

Reputatie 7
Badge +4

@Messens  Ik heb een aanpassing gedaan, het zal nu in orde zijn.

Hallo

 

Bij mij zelfde probleem met de pickx app. Kan je voor mij ook eens kijken?

Greet, kan je dit nu nog even testen aub?

In orde! Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Greet, kan je dit nu nog even testen aub?

Hallo,

hier zelfde probleem, foutmelding dat log-in niet gekoppeld is. Kunnen jullie dit in orde maken aub?

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@SofieRummens Ik heb je Pickx app profiel correct gezet. Kan je nog eens testen.

Bedankt, het is in orde!


Graag gedaan. Veel kijk plezier.

Reputatie 7
Badge +3

@TimJ 

Beste,

Je had de tv bundel “Family” om gratis een maand uit te testen ? Hierin zat de zender FOX… Je vindt hem niet bij de gewone zenders.

Als je wil, kan je de bundel opnieuw activeren.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html

Als je verdere hulp of info wenst, mag je ons contacteren.

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +4

@Koen_dc  Ik heb een aanpassing gedaan op je Pickx profiel, het zou in orde moeten zijn.

Beste,

Wanneer ik de proximus pickx app opstart, blijven de gegevens laden.
ik kan dus op geen enkele manier ook maar enige zender raadplegen.

Wanneer ik naar de tab tv-gids ga krijg ik de melding: “Oeps, er ging iets verkeerd”

 

Zelfde probleem als ik via laptop online tv probeer te kijken.

 

Mvg,

 

Koen

@TimJ  Fox zit niet in het standaard aanbod, zit in het Family boeket , die niet actief staat.

Ik heb wel geplande opnames staan voor Fox… Lijkt me niet logisch ? 

Reputatie 7
Badge +4

@TimJ  Fox zit niet in het standaard aanbod, zit in het Family boeket , die niet actief staat.

@TimJ  Zou in orde moeten zijn.

Oké bedankt is opgelost nu.

 

Bijkomend probleem dat ik heb, is dat de zender Fox gisteren plotseling niet meer te vinden was. 

Ook de opgenomen programma’s gaven foutmeldingen bij het bekijken. 

Reputatie 7
Badge +4

@TimJ  Zou in orde moeten zijn.