Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 27 September 2019
  • 48 reacties
  • 670 Bekeken

Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.
Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door jonathandr 27 September 2019, 11:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

48 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi Stefan, kan je het klantennr van je tv abonnement teovoegen aan je profile ?
dan kijk ik dit voor je na
is toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +4
dit zou nu voor je moeten werken
kan je dit even testen ?
Dank je wel , het werkt.

Beste,

hier ook problemen voor aan te melden op de pickx app staat op dat het niet gekoppeld is

@marina_libbrecht Kan je in jouw profiel hier even jouw telefoon- of klantennummer aanvullen? Dan kijk ik dit graag voor je na.

@marina_libbrecht Kan je in jouw profiel hier even jouw telefoon- of klantennummer aanvullen? Dan kijk ik dit graag voor je na.

Beste,

aanpast.

@marina_libbrecht Ik heb de koppeling voor je goedgezet. Kan je het nog eens nakijken? :wink:

@marina_libbrecht Ik heb de koppeling voor je goedgezet. Kan je het nog eens nakijken? :wink:

Nog steeds niks is nog steeds het zelfde dat er op komt.

Ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie mij verder helpen. Ben ondertussen al 5 keer naar een proximus center geweest en heb ook al 4 keer telefonisch aan de lijn gehad, maar probleem geraakt niet opgelost

@marina_libbrecht Ik zie dat de activatie van jouw lijn momenteel nog niet in orde is, normaliter gebeurt dit binnen de 24h na de installatie. Test het dan nog eens uit en laat gerust iets weten. 

@Dirk De Coeyer Voor jou heb ik het nu ook manueel gekoppeld, maar dit zou nu wel direct moeten werken :wink: Kan je het even nakijken?

Nog altijd hetzelfde probleem

Nog altijd hetzelfde probleem

@Dirk De Coeyer Kan je jouw toestellen nog even heropstarten en dan nog eens proberen?

Veel dank. Het werkt !

Heb hetzelfde probleem. Pickx werkt niet ook al ben ik beheerder

Reputatie 7
Badge +4

Kan je dit nu even proberen?

Kan je dit nu even proberen?

In orde! Dank je 😊

Zelfde probleem hier

TUI: ‘t zal voor maandag zijn als het Proximus forumteam hier terug langskomt op het forum.

NB: @proximus-team zelfde probleem werd door @kenVS daarnet ook gepost hier

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-blijft-laden-48671#post636019

Ik ondervind ook hetzelfde probleem, pickx app blijft laden en heb geen toegang als beheerder. Bedankt voor een oplossing! 

Reputatie 7
Badge +4

@SofieRummens Ik heb je Pickx app profiel correct gezet. Kan je nog eens testen.

@SofieRummens Ik heb je Pickx app profiel correct gezet. Kan je nog eens testen.

Bedankt, het is in orde!

Bij de app krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is als ik probeer in te loggen.

Via de website lukt het wel. 

Reputatie 7
Badge +4

@TimJ  Zou in orde moeten zijn.

@TimJ  Zou in orde moeten zijn.

Oké bedankt is opgelost nu.

 

Bijkomend probleem dat ik heb, is dat de zender Fox gisteren plotseling niet meer te vinden was. 

Ook de opgenomen programma’s gaven foutmeldingen bij het bekijken.