Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 27 september 2019
  • 36 reacties
  • 357 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@TimJ  Fox zit niet in het standaard aanbod, zit in het Family boeket , die niet actief staat.

@TimJ  Fox zit niet in het standaard aanbod, zit in het Family boeket , die niet actief staat.

Ik heb wel geplande opnames staan voor Fox… Lijkt me niet logisch ? 

Beste,

Wanneer ik de proximus pickx app opstart, blijven de gegevens laden.
ik kan dus op geen enkele manier ook maar enige zender raadplegen.

Wanneer ik naar de tab tv-gids ga krijg ik de melding: “Oeps, er ging iets verkeerd”

 

Zelfde probleem als ik via laptop online tv probeer te kijken.

 

Mvg,

 

Koen

Reputatie 7
Badge +4

@Koen_dc  Ik heb een aanpassing gedaan op je Pickx profiel, het zou in orde moeten zijn.

Reputatie 6
Badge +2

@TimJ 

Beste,

Je had de tv bundel “Family” om gratis een maand uit te testen ? Hierin zat de zender FOX… Je vindt hem niet bij de gewone zenders.

Als je wil, kan je de bundel opnieuw activeren.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html

Als je verdere hulp of info wenst, mag je ons contacteren.

Groeten

Tina

Reputatie 6
Badge +4

@SofieRummens Ik heb je Pickx app profiel correct gezet. Kan je nog eens testen.

Bedankt, het is in orde!


Graag gedaan. Veel kijk plezier.

Hallo,

hier zelfde probleem, foutmelding dat log-in niet gekoppeld is. Kunnen jullie dit in orde maken aub?

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Greet, kan je dit nu nog even testen aub?

Greet, kan je dit nu nog even testen aub?

In orde! Bedankt!

Hallo

 

Bij mij zelfde probleem met de pickx app. Kan je voor mij ook eens kijken?

Reputatie 7
Badge +4

@Messens  Ik heb een aanpassing gedaan, het zal nu in orde zijn.

Reageer