Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 30 August 2019
  • 93 reacties
  • 1616 Bekeken

Beste,

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.

Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.

Vriendelijke groeten,
Maarten
icon

Beste antwoord door jonathandr 30 August 2019, 16:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

93 reacties

Hoi,

Bij mij net hetzelfde probleem. De pickx app & via de computer werken hier ook niet.
Beste

Hier hetzelfde probleem.
Het account zou niet gekoppeld zijn.

Kan u me verder helpen?

mvg
TUI: morgen komen de Proximus medewerkers terug langs op het forum om je hiermee verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Beste

Hier hetzelfde probleem.
Het account zou niet gekoppeld zijn.

Kan u me verder helpen?

mvg

dit zou nu voor je moeten werken
mvg
Reputatie 7
Badge +4
Hoi,

Bij mij net hetzelfde probleem. De pickx app & via de computer werken hier ook niet.

Hi
dit zou nu ook voor je moeten werken
mvg

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Ben sinds kort Epic Combo klant en internet en TV zijn eergisteren geïnstalleerd maar krijg de Pickx-app niet aan de praat. Zowel de app als de site niet. Krijg de foutmelding: deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account. Kan iemand me verder helpen? 
 

Alvast bedankt! 

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Ben sinds kort Epic Combo klant en internet en TV zijn eergisteren geïnstalleerd maar krijg de Pickx-app niet aan de praat. Zowel de app als de site niet. Krijg de foutmelding: deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account. Kan iemand me verder helpen? 
 

Alvast bedankt! 

@tomkuipers  Ik heb de link voor je in orde gezet. Kan je het nog eens nakijken? 😉

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Ben sinds kort Epic Combo klant en internet en TV zijn eergisteren geïnstalleerd maar krijg de Pickx-app niet aan de praat. Zowel de app als de site niet. Krijg de foutmelding: deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account. Kan iemand me verder helpen? 
 

Alvast bedankt! 

@tomkuipers  Ik heb de link voor je in orde gezet. Kan je het nog eens nakijken? 😉

Het werkt! Bedankt voor de snelle reactie 😉

Hier hetzelfde probleem. Zaterdag 12 oktober is er een installateur langs geweest en het enige wat nog tijd nodig had om te werken was de Proximus Pickx App. Deze werkt nog altijd niet (geeft de melding dat het account niet gekoppeld is). Kan iemand mij hier bij helpen?

Bedankt.

Hier hetzelfde probleem. Zaterdag 12 oktober is er een installateur langs geweest en het enige wat nog tijd nodig had om te werken was de Proximus Pickx App. Deze werkt nog altijd niet (geeft de melding dat het account niet gekoppeld is). Kan iemand mij hier bij helpen?

Bedankt.

@MyriamR Dit zou ook voor jou in orde moeten zijn nu. Kan je toch nog eens proberen? 

Reputatie 1

Ik krijg ook een melding dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn account, ik kan de pickx app niet openen. Niet op de iphone en niet op de ipad. Kan iemand van proximus de koppeling doen aub? Alvast bedankt.

ter info: maandag pas komt er hier op het forum terug iemand langs van Proximus zelf.

Beste,

ik heb hetzelfde probleem!?

Hier net hetzelfde probleem....

Reputatie 1

Ik heb net gebeld naar Proximus: ze hebben de koppeling onmiddellijk gedaan en nu werkt het.

Reputatie 7
Badge +4

@david.dp en @koninckxingrid  kunnen jullie dit nu even uittesten aub?

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem. Bij het aanmelden van de app krijg ik de foutmelding dat ik niet de beheerder ben (login niet gekoppeld), terwijl het abonnement wel degelijk op mijn naam en login staat.

We hebben het minimus abonnement, voor zover ik kan zien zit de Pickx app hier ook voor inbegrepen.

De installatie van deze pack is vorige maand gebeurd, we hebben sindsdien de Pickx app nog niet kunnen gebruiken.

Is het mogelijk om mij hierin verder te helpen?

Mvg,

Elien

Reputatie 7
Badge +4

Elien, 

 

Kan je dit nu even testen aub?

Elien, 

 

Kan je dit nu even testen aub?


Het werkt nu, bedankt!

Hier net hetzelfde probleem....

Probleem opgelost. Bedankt voor de snelle reactie! 

Bij mij werkt pickx ook niet. Kan niet inloggeb

 

Ook bij mij werkt inloggen in de app niet, ook via de site krijg ik niets te zien

Reputatie 7
Badge +4

Ook bij mij werkt inloggen in de app niet, ook via de site krijg ik niets te zien

Zou nu in orde moeten zijn.

Het werkt nog steeds niet...

TUI: zal voor morgen zijn Proximus medewerkers komen hier maar langs tot 22u op het forum