Skip to main content

Nieuwe TV klant bij proximus en bij mij (iPhone 7) werkt de Pickx app, maar op de iPhone SE 2020 van mijn vriendin krijgen we steeds dezelfde foutmelding: “Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.”

Dit is nu al een 2-tal weken en geraakt niet opgelost?

App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar geen oplossing...

   

De meest recente info daarover vind je hier

Er is eind vorig jaar een update geweest van de app en er zal binnenkort nog een update komen met bugfixes. Als je nog problemen ondervind, kan je best de app eens opnieuw installeren


ik vrees van niet want er zijn er nog altijd die problemen melden met die iOS15


Is dit opgelost? Zo ja, hoe? Ik heb sinds kort zelfde probleem, zowel op mijn iPhone als iPad. 


@Vennet 

Er zijn op dit moment bugs op de IOS software van bepaalde toestellen en de content op de pickx app. 

We zijn dit momenteel aan het onderzoeken, we houden je op de hoogte.

 

Geert


Dit is nog steeds niet opgelost!

 

Is het mogelijk om een gratis 2de decoder te krijgen zolang het probleem niet opgelost is? Zodanig dat mijn vriendin ook TV kan kijken op de slaapkamer als ik niet thuis ben?


Als de app wordt geopend 


Krijg je de error als de app wordt geopend, of als er wordt ingelogd?


Ja, via website is het ook geen probleem

   

Werkt het via de webbrowser ook zonder problemen? 

 


Reageer