Vraag

Pickx app werkt niet

  • 1 September 2020
  • 11 reacties
  • 183 Bekeken

Bij het inloggen in de Pickx app zie ik enkel een zwart scherm en krijg ik de boodschap dat er iets verkeerd is gegaan.

Heb app al opnieuw geïnstalleerd enz, maar probleem blijft.


11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Graag gedaan. Fijn dat te horen .- Veel plezier ermee :blush:

@HadewychT het werkt! Dankje wel!

Reputatie 7
Badge +4

@tomdebakker  Kan je nu nog eens proberen ? Ik heb hier nog een kleine aanpassing gedaan. 

@jonathandr @HadewychT 

ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, opnieuw ingelogd op de nieuwe versie maar ik kan nog steeds niet inloggen.

Kan dit nagekeken worden aub? Probleem sleept al geruime tijd aan...

Er is een probleem met de app op iOS voor sommige gebruikers. Het zou echter in orde moeten zijn na een herinstallatie. Je zou dan versie 5.4.7 moeten hebben. Het wordt sowieso nog verder opgevolgd door onze specialisten. 

Is inderdaad opgelost na een herinstallatie met de wifi uitgeschakeld.

Thx

 

Reputatie 7
Badge +4

Er is een probleem met de app op iOS voor sommige gebruikers. Het zou echter in orde moeten zijn na een herinstallatie. Je zou dan versie 5.4.7 moeten hebben. Het wordt sowieso nog verder opgevolgd door onze specialisten. 

Ik heb hetzelfde probleem app opent Pickx logo word getoond en dan blijft het rondje draaien en start niet verder op.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

 

Reputatie 7
Badge +4

@jonathandr ik kan nog steeds niet inloggen… kan je dit bekijken aub?

bedankt!


hi tom

Ik laat dit verder nakijken door ons it team en in orde brengen

@jonathandr ik kan nog steeds niet inloggen… kan je dit bekijken aub?

bedankt!

Nu loopt het mis bij het inloggen in de app.

Na het invoeren van mijn gegevens blijft het rondje laden en gebeurt er niets meer...

Reputatie 7
Badge +4

Bij het inloggen in de Pickx app zie ik enkel een zwart scherm en krijg ik de boodschap dat er iets verkeerd is gegaan.

Heb app al opnieuw geïnstalleerd enz, maar probleem blijft.


hi, tom kan je de app nog even proberen
je toegang staat nu ok

Reageer