Beantwoord

pickx app werk niet - account niet gekoppeld?

  • 26 January 2021
  • 11 reacties
  • 219 Bekeken

Ik heb een probleem met de pickx app, deze heeft in de 4 maanden dat ik klant ben nog nooit gewerkt. 

Ik kan niet aanmelden en krijg vervolgens volgende pop up. 
Ik heb al contact gehad met Proximus, zou in orde moeten zijn, maar zelfde issue blijft.

Ik heb ook al geprobeerd om de app toe te voegen in mijn producten in de MyProximus app. Maar pagina bestaat niet, krijg een 404 error.

 

icon

Beste antwoord door DaisyS 9 February 2021, 11:46

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@KaatjeP Er is een fout in de configuratie van uw profiel die ik niet zelf opgelost krijg. Ik heb hiervoor een ticket opgemaakt.

Oke!! Super bedankt @HadewychT !

@HadewychT kan het dat het nog steeds niet opgelost is? 

Reputatie 7
Badge +4

@KaatjeP  Sorry dat ik je niet vroeger geantwoord heb. De configuratie staat ondertussen wel juist. Kan je de app eens opnieuw downloaden en proberen? En ook eens testen via verschillende browsers : www.proximus.be/pickx

 

@HadewychT alle stapjes doorlopen - app verwijderen, opnieuw installeren (zo’n 10 keer gedaan inmiddels) nog steeds zelfde foutmelding.

Via browser lukt wel alles!

 

Heb eens in mijn gsm instellingen gekeken, of daar alles oké staat. Maar lukt me in orde  

Reputatie 7
Badge +5

@KaatjeP Met welk toestel werk je?

@DaisyS met een iPhone 12

Reputatie 7
Badge +5

@KaatjeP Kan je de Single Sign On eens nakijken? 


Instellingen - TV provider - Log uit
Vervolgens terug inloggen en Pickx GEEN toegang geven tot Apple

 

@DaisyS gelukt!!! Bedankt!

@HadewychT jij ook bedankt voor de hulp

Reputatie 7
Badge +5

@KaatjeP Graag gedaan!

Reageer